۱۳ میلیارد ریال نذورات عید قربان بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با عید قربان، مردم استان یک میلیارد و ۳۴۳ میلیون تومان نذورات خود را از طریق این نهاد به نیازمندان اهدا کردند.

۱۳ میلیارد ریال نذورات عید قربان بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شد

علی ملک‌پور با اشاره به افزایش 72 درصدی نذورات عید قربان نسبت به سال گذشته بیان کرد: سال گذشته نذورات عید قربان 781 میلیون تومان بوده که امسال به یک میلیارد و 343 میلیون تومان شامل کمک‌های نقد و کالا افزایش یافته است.

وی افزود: این نهاد بر اساس نذورات نقدی جمع‌آوری شده و به نیت افراد خیر اقدام به تهیه دام زنده و توزیع گوشت قربانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در میان نیازمندان کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه اهدای نذورات قربانی علاوه‌ بر عید قربان و ماه‌های محرم و صفر در طول سال نیز ادامه دارد، گفت: در طول سال گذشته مردم نیکوکار استان یک میلیارد و 800 میلیون تومان نذورات قربانی خود را از طریق این نهاد به دست نیازمندان رساندند.

ملک پور خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، برخی از خانواده‌ها دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند، مردم استان می‌توانند با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود، بخشی از مشکلات آن‌ها را رفع کنند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها