فرمانده سپاه پاسداران:

راه سردار سلیمانی را تا بیرون راندن دشمنان از بلاد مسلمین، ادامه می‌دهیم

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر گرفتن انتقام خون سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: راه مقدس سردار سلیمانی را تا آزادسازی قدس شریف و محو دشمنان اسلام و بیرون کردن آنان از بلاد مسلمین ادامه خواهیم داد.

راه سردار سلیمانی را تا بیرون راندن دشمنان از بلاد مسلمین، ادامه می‌دهیم

سرلشکر پاسدار حسین سلامی صبح سه‌شنبه در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه سراسر نمای سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تصور اشتباهی که دشمنان در محاسبات، راهبردها و برآوردهایشان نسبت به ملت بزرگ ایران دارند این است که با شهادت مردان بزرگ، جریان انقلاب از حرکت می‌ایستد و یا متوقف می‌شود. اما همواره واقعیات تاریخی در چهل سال گذشته نشان داده است که شهادت موتور محرک قدرت مقاومت و دفاع ملت بزرگ ایران و سایر ملت‌های مسلمان است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: این قاعده درباره شهادت سردار بزرگ و فرمانده فراموش نشدنی و همیشه جاویدان ملت ایران و جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برقرار است و هرچه عظمت شهادت بزرگ‌تر باشد رویش‌ها، خیزش‌ها و جاری شدن روح جهاد و شهادت در جامعه قوی‌تر می‌شود.

وی اظهارداشت: امروز هم مشاهده می‌کنیم که مشعل مقاومت همچنان در دست سردار سلیمانی قرار دارد و در اهتزار است و همچنان در مسیر نورانی که او افتتاح کرد، با شتابی بیشتر جریان پیدا کرد و حتی انتقام خون این سردار عزیز به یک آرمان تبدیل شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: ما با آرمان حرکت می‌کنیم و نه تنها انتقام خون این شهید را خواهیم گرفت، بلکه این راه مقدسی را که او پیمود، تا انتهای کار یعنی آزادسازی قدس شریف و محو دشمنان اسلام و بیرون کردن آنان از بلاد مسلمین ادامه خواهیم داد.

سلامی اظهار داشت: هیچ توقفی وجود نخواهد داشت و ما هیچ وقت به دنبال ایستادن و سکون نیستیم و تا انتها در این راه پیش می رویم و در این راه شهادت افتخار و آرزوی ماست.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • هموطن
    0

    خداقوت انشاءا...

  • امید
    0

    درود بر سپاه پاسداران

  • عبدالمجید سجادیان
    0

    الان مواظب باشید ملت ایران ازکشورفرارنکنند .خودتان بمانیدوحوضتان این اوضاع واحوالی درکشوردرست کردید معلوم سرانجام کشور بااین بحران‌های اقتصادی چه میشود این پیام بزارخودش بخوانید یامشاورانش عبدالمجید سجادیان از آزادگان هشت سال دفاع مقدس از بوشهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها