آلبوم جدید گروه «بمرانی» در بازار/ احتمالاً قهرمانی در کار نیست!

آلبوم «احتمالا قهرمانی در کارنیست» عنوان تازه ترین اثر گروه موسیقی «بمرانی» است که به خوانندگی بهزاد عمرانی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

آلبوم جدید گروه «بمرانی» در بازار/ احتمالاً قهرمانی در کار نیست!

پنجمین آلبوم گروه موسیقی «بمرانی» از مجموعه‌های پرطرفدار حوزه موسیقی تلفیقی با عنوان «احتمالا قهرمانی در کار نیست» در بازار موسیقی منتشر شد.

«شرایط حساس»، «احتمالاً قهرمانی در کار نیست»، «از پیشم نرو»، «درونی»، «فرض کن»، «که روشنی سحر»، «داد بی‌داد»، «پاییز»، «خشکسالی»، «کلانتری»، «گل واژه»، «خارجی» اسامی قطعاتی هستند که در آلبوم «احتمالا قهرمانی در کار نیست» گنجانده شده‌اند.

بهزاد عمرانی خواننده، مانی مزکی میکس و نوازنده سازدهنی، ترومبون، یوفونیوم، سوزافون و هم خوان، جهانیار قربانی نوازنده گیتار الکتریک، ترومپت و هم‌خوان، آرش عمرانی نوازنده پیانو، کیبورد و هم خوان، کیارش عمرانی نوازنده گیتار باس و هم خوان، سالارم. اصغری نوازنده درامز وهم خوان، گلنوش عمرانی، مریم جمالی و آها راستی گروه هم خوان هنرمندان این آلبوم را تشکیل می‌دهند. این در حالی است که احسان رسول اف تهیه‌کننده، محمد صفرپور مدیر اجرایی، حمید شوارعان مدیر هنری و طراح گرافیگ، امید نعم‌الحبیب طراح لوگو تایپ، بهزاد عمرانی عکس‌های آنالوگ، حمید خداپناهی مترجم و استودیو طبل امور چاپ و تولید دیگر عوامل اجرایی این اثر موسیقایی هستند.

آلبوم جدید گروه «بمرانی» در بازار/ احتمالاً قهرمانی در کار نیست!

گروه «بمرانی» متشکل از بهزاد عمرانی (خواننده)، جهانیار قربانی، آرش عمرانی، کیارش عمرانی و سالار م. اصغری از جمله مجموعه‌های فعال حوزه موسیقی است که از سال ۸۷ با اجرای زنده در برخی کافه‌ها و اماکن فرهنگی هنری شهر تهران موجودیت خود را اعلام کرد و به دلیل فضای جدیدی که در آثارش ارائه داده بود با استقبال مخاطبان رو به رو شد. این گروه همچنین در برخی آثار تئاتری و سینمایی نیز به عنوان گروه موسیقی حضور فعالی داشته است.

«اتوبوس قرمز - ۱۳۹۳»، «مخرج مشترک - ۱۳۹۴»، «گذشتن و رفتن پیوسته- ۱۳۹۵»، «سیزده چهل ۱۳۹۸» آلبوم‌هایی هستند که تاکنون توسط گروه «بمرانی» پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

آلبوم «احتمالا قهرمانی در کارنیست» با مجوز شماره ۴۱۹۹-۱۳۹۸ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره ثبت ۲۷۲۲۶ کتابخانه ملی از فروشگاه‌های فروش محصولات موسیقایی قابل خریداری است.

منبع: مهر

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها