پرداخت قسط اول اعتبارات پایاب سد گیوی تا پایان مرداد ماه

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: به دنبال سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به شهرستان کوثر و قول مساعد برای احداث پایاب سد گیوی قسط اعتبارات این پروژه مردادماه پرداخت می‌شود.

پرداخت قسط اول اعتبارات پایاب سد گیوی تا پایان مرداد ماه

داود شایقی که به همراه استاندار اردبیل به شهرستان کوثر سفر کرده بود، اظهار کرد: پیمانکار عملیات احداث پایاب سد را شروع کرده و قرار است تا پایان مردادماه قسط اول اعتبار این پروژه از طریق سازمان برنامه و بودجه تامین شود.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار این پروژه 220 میلیارد تومان است که با تضمین سازمان برنامه و بودجه قرار است از طریق بانک عامل پرداخت شود تا با احداث و اجرایی شدن این پروژه کشاورزان و باغداران منطقه از مزایای آن استفاده کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل افزود: در سفری که به همراه استاندار اردبیل به شهرستان کوثر داشتیم ابتدا در روستای فاراب حضور یافتیم تا مشکل سه راهی این روستا و فروشندگانی که در این مسیر فعالیت داشتند، مورد بررسی قرار گیرد.

شایقی گفت: در ادامه از جاده گیوی به خلخال بازدید کرده و قرار شد برای تعمیر و بازسازی این مسیر مبلغ 500 میلیون تومان از طرف برنامه و بودجه اختصاص یابد تا شاهد تکمیل و راه‌اندازی این محور مواصلاتی باشیم.

وی سرکشی به چند روستای کوثر را از دیگر برنامه‌های سفر استاندار به شهرستان کوثر اعلام و تصریح کرد: در این بازدیدها سعی شد مشکلات اهالی در حوزه آبرسانی و گازرسانی و همچنین آسفالت راه‌های مواصلاتی آنها مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار کرد: با حضور در روستای چاله‌گردون قرار شد مشکل آبرسانی و گازرسانی این روستا با همکاری سازمان‌های خدمات‌رسان برطرف شده و آسفالت راه روستایی هواشانق شروع شود.

شایقی خاطرنشان کرد: در این سفر که نماینده مردم خلخال و کوثر نیز حضور داشت، با حضور در نماز جمعه شهر گیوی سعی کردیم تا از نزدیک با امام جمعه و اهالی این شهر دیدار کنیم تا از نزدیک در جریان مطالبات و خواسته‌های آنها قرار گیریم.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها