مسئول شورای عالی بیماران خاص و صعب العلاج استان کرمانشاه:

برخی بیماران خاص با یارانه زندگی می‌کنند اما هزینه درمانشان ماهیانه ۵ میلیون تومان است

مسئول شورای عالی بیماران خاص و صعب العلاج استان کرمانشاه گفت: برخی بیماران خاص با یارانه زندگی می کنند اما ماهی 5 میلیون هزینه درمان شان می شود.

برخی بیماران خاص با یارانه زندگی می‌کنند اما هزینه درمانشان ماهیانه ۵ میلیون تومان است

حسین بیگلری در این باره اظهار داشت: وضعیت معیشت بیماران خاص و صعب العلاج استان کرمانشاه بسیار نامناسب است و بیشتر با یارانه زندگی می‌کنند و هزینه درمان بیماران سرطانی در طول ماه 5 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه 38 هزارو 500 بیمار در استان کرمانشاه وجود دارد، گفت: این بیماران با مشکلات زیادی مواجهند که مشکلات اقتصادی و معیشتی از مهم‌ترین آنها است.

بیگلری ادامه داد: اکنون وضعیت بیماران خاص و صعب العلاج به گونه‌ای شده که بسیاری از آنها به دلیل مشکلات اقتصادی حتی درد بیماری شان را فراموش کرده‌اند.

مسئول شورای عالی بیماران خاص و صعب العلاج کرمانشاه با بیان اینکه برخی از این بیماران با پول یارانه زندگی می‌کنند، افزود: در بخش دیالیز بیمارانی داریم که برای یک وعده غذا و هزینه ایاب ذهاب درمانده‌اند.

بیگلری با اشاره به اینکه برخی داروهای خارجی مورد نیاز بیماران خاص و صعب العلاج تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد، خاطرنشان کرد: برخی بیماران سرطانی باید ماهیانه 5 میلیلون تومان هزینه دارو بدهند و هزینه داروی بیماران دیالیزی نیز بیش از 500 هزارتومان در ماه می شود.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها