دلخوش اباتری در گفتگو با خبرفوری:

نظر من مثل خیلی از نمایندگان دیگر به مدرس خیابانی مثبت است / کارکرد خوب توام با سوابق درخشان

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدرس خیابانی کارکرد خوب توام با سوابق درخشان دارد، گفت: نظر من مثل خیلی از نمایندگان دیگر نسبت به مدرس خیابانی مثبت است.

نظر من مثل خیلی از نمایندگان دیگر به مدرس خیابانی مثبت است / کارکرد خوب توام با سوابق درخشان

سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبر فوری با اشاره به معرفی مدرس خیابانی بعنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس از سوی رئیس جمهور گفت: بهترین گزینه ای که می توانست برای تصدی وزارت صمت به مجلس معرفی شود، همین آقای مدرس خیابانی است.

وی با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی صمت در جلسات کمیسیونها و فراکسیونهای مجلس گفت: ایشان در این جلسات برنامه های خوبی برای تحول در حوزه صنعت، معدن و تجارت ارائه داده و محتوای این برنامه ها نشان داده که وی شناخت کاملی نسبت به وزارتخانه، چالش های موجود و راهکارهای رفع آن دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گلایه مندیهای موجود در بخش صنعت خودرو، گفت: انتظار ما ارتقای کیفیت خودرو، مشتری مداری و تعادل قیمت خودرو است که ایده ها و دیدگاههای آقای مدرس خیابانی در این زمینه مثبت و همسان با نمایندگان مجلس بوده است.

دلخوش با بیان اینکه ایشان سوابق خوبی در سالهای گذشته بخصوص در سمت قائم مقامی وزیر صمت داشته، افزود: از اردیبهشت امسال که بعنوان سرپرست وزارتخانه مشغول فعالیت است، بسیار خوب کار کرده و تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات داشته است.

وی بعنوان مثال گفت: سر و سامان دادن به ثبت نام اینترنتی خودرو و کاهش التهاب در بازار خودرو نمونه خوبی از کارکرد آقای مدرس خیابانی در این مدت کوتاه است.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به ویژگی های خوب آقای مدرس خیابانی نظر اینجانب مثل خیلی از نمایندگان دیگر به ایشان من مثبت است و برای تصدی وزارتخانه به وی رای می دهم.

مدرس خیابانی چهارشنبه گذشته از سوی رئیس جمهور برای تصدی وزارت صمت به مجلس معرفی شده و جلسه رای اعتماد به وی فردا چهارشنبه در صحن مجلس برگزار می شود.

منبع: خبرفوری

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها