صدور حکم بدوی متهمان پرونده اداره کل ورزش و جوانان فارس به جرم رشوه

روابط عمومی دادگستری استان فارس از صدور حکم بدوی برای متهمان پرونده اداره کل ورزش و جوانان این استان خبر داد و تاکید کرد که در این پرونده امکان تجدید نظرخواهی از سوی متهمان وجود دارد.

صدور حکم بدوی متهمان پرونده اداره کل ورزش و جوانان فارس به جرم رشوه

شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ شیراز، چهار متهم پرونده اداره کل ورزش و جوانان استان فارس را به محکومیت‌هایی نظیر حبس تعزیری، انفصال دائم از خدمات دولتی، جزای نقدی و شلاق، محکوم و تاکید کرده است که این احکام قابل تجدیدنظر خواهی است.

متهم ردیف اول این پرونده که قبلا عهده دار مدیریت اداره کل ورزش و جوانان فارس بوده، به اتهام دریافت ۲۸ فقره رشوه، تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و بعد از برگزاری جلسات دادگاه به تحمل ۱۰ سال و یک ماه حبس، پرداخت ۱۷ میلیارد و ۹۳۳ میلیون ریال جزای نقدی، ۷۴ ضربه شلاق و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده است.

دادگاه هر یک از متهمان ردیف‌های دوم و سوم که به اتهام رشاء و پرداخت رشوه به متهم ردیف اول تحت تعقیب قضائی بودند، ص سال و یک ماه حبس تعزیری در نظر گرفته است.

براساس این خبر، متهم ردیف چهارم نیز به اتهام رشاء و پرداخت رشوه، به تحمل ۷۴ ضربه شلاق تعزیری محکوم شده است.

پیش از این، حجت الاسلام موسوی یکی از اولویت‌های دستگاه قضاء در فارس را رسیدگی سریع به پرونده‌های مفاسد اداری و اقتصادی اعلام و تاکید کرده بود که با متخلفان برخورد قانونی و سخت خواهد شد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها