چگونه کاهش وزن خود را مدیریت کنیم؟

بسیاری از افراد با وجود رعایت بسیاری از نکات کاهش وزن، در این روند موفق نیستند. درواقع با وجود تلاش‌های مختلف باز هم به وزن دلخواه و ایده آل خود نمی‌رسند.

چگونه کاهش وزن خود را مدیریت کنیم؟

برای کاهش وزن خود کافیست برخی نکات ساده را نیز رعایت کنید تا در روند مدیریت کاهش وزن خود موفق باشید.

چگونه کاهش وزن خود را مدیریت کنیم؟

آنچه می‌نوشید و می‌خورید را ثبت کنید
قبل از اصلاح عادات غذایی، یکی از بهترین نکات را برای رسیدن به وزن هدف خود امتحان کنید: آنچه را که می‌نوشید و می‌خورید مکتوب کنید. می‌توانید برای این کار از برنامه‌ها و وب سایت‌ها یا از قلم و کاغذ استفاده کنید. این روش باعث می‌شود در مصرف خوراکی‌ها زیاده روی نکنید.

مسواک

دندان‌های خود را زودتر مسواک بزنید
یک روش فوق العاده مناسب برای مدیریت کاهش وزن مسواک زدن است. درواقع وقتی مسواک می‌زنید دیگر خوراکی نمی‌خورید و این موضوع به کاهش وزن شما در بلند مدت کمک می‌کند؛ بنابراین وقتی شام می‌خورید فورا مسواک بزنید تا از ریزه خواری پس از شام خودداری کنید.

نقاط ضعف خود را بشناسید
برخی افراد روی خوراکی‌های شیرین و برخی روی خوراکی‌های چرب یا شور نقطه ضعف دارند بنابراین بهترین روش برای مدیریت کاهش وزن این است که نقاط ضعف خود را شناخته و از مصرف بی رویه این نوع خوراکی‌ها پرهیز کنید. برای مثال تنقلات سالم و کم کالری روی میز خود بچینید تا ریزه خواری ناسالم نکنید.

یک همراه صمیمی پیدا کنید
وقتی با دوست، همسر، همکار و. رژیم را شروع می‌کنید معمولا بهتر کاهش وزن را تجربه می‌کنید، بسیاری از افراد به دلیل تنهایی و احساس منفی رژیم خود را نیمه تمام رها می‌کنند.

آب بنوشید

بیشتر آب بخورید
هیدراته کردن بدن می‌تواند یک روش عالی در مدیریت کاهش وزن باشد. درواقع با کمک مصرف بیشتر آب می‌توانید بدن خود را برای چربی سوزی نیز بیشتر آماده کنید.

منبع: انتخاب

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها