رهایی گروگان ۱۲ ساله در کمتر از ۱۰ ساعت

نوجوان ۱۲ ساله‌ای که در منطقه «اسکل‌آباد» شهرستان خاش توسط افرادی با انگیزه مالی ربوده شده بود، در کمتر از ۱۰ ساعت به آغوش خانواده بازگشت.

رهایی گروگان ۱۲ ساله در کمتر از ۱۰ ساعت

سرهنگ ابراهیم کوچک‌زایی، فرمانده انتظامی شهرستان خاش در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اطلاع معتمدان روستای کاوری شهرستان، مبنی بر یک فقره آدم‌ربایی در منطقه اسکل‌آباد، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران انتظامی خاش قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه از معتمدان روستا مشخص شد دو نفر ناشناس در ساعت ۲۱ روز شانزدهم مرداد در جاده اسکل‌آباد پس از ضرب‌و‌شتم نوجوانی ۱۲ ساله، او را در صندوق‌عقب یک دستگاه خودروی ۴۰۵ انداخته و به‌سرعت و در تاریکی شب او را به جایی ناشناس منتقل کرده‌اند.

فرمانده انتطامی شهرستان خاش تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام یک‌سری تحقیقات گسترده با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی، دریافتند آدم‌ربایان به‌دلیل انگیزه مالی این نوجوان را ربوده و او را به مکانی نامعلوم در خاش منتقل کرده‌اند.

سرهنگ کوچک‌زایی عنوان کرد: به‌منظور حفظ جان گروگان، پس از چندین ساعت تحقیقات پلیسی، محل اسارت گروگان در یکی از مناطق بین‌راهی خاش شناسایی و تیمی مجرب از کارآگاهان با حضور در محل، فرد ربوده‌شده را پس از ۱۰ ساعت اسارت آزاد کردند و به آغوش خانواده‌اش بازگرداندند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه دولول شکاری و مقادیری مهمات از مخفیگاه متهمان، گفت: تحقیقات پلیس برای دستگیری آدم‌ربایان که قبل از حضور عوامل انتظامی از محل متواری شده بودند، ادامه دارد.

منبع: شرق

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها