چگونه صفحه نمایش جدید سامسونگ عمر باتری را افزایش می‌دهد؟

جزئیات صفحه نمایش VRR Note۲۰ Ultra سامسونگ و نحوه کمک به عمر باتری آن منتشر شد. این اطلاعات می‌توانند برای بسیار از کاربران جالب باشند.

چگونه صفحه نمایش جدید سامسونگ عمر باتری را افزایش می‌دهد؟

گوشی سامسونگ با نام تجاری جدید Galaxy Note۲۰ Ultra ۵G دارای اولین صفحه نمایش آمولد است که تغییراتی خاص نسبت به نسخه‌های پیشین دارد.

بنابراین شرکت سامسونگ در مورد برخی از مزایای این پنل در مقایسه با برخی از رقبای خود، گامی به پیش برداشته است. سامسونگ در مورد صفحه نمایش VRR Note۲۰ Ultra و چگونگی تأثیر آن بر عمر باتری تأکید دارد. اول و مهمتر از همه، سامسونگ می‌گوید که این پنل می‌تواند نرخ تازه کردن خود را در بیش از ۳ مرحله تنظیم کند. پنل‌های فعلی ۱۲۰ هرتزی می‌توانند ۶۰، ۹۰ یا ۱۲۰ هرتز را انجام دهند در حالی که این پنل تا ۳۰ و ۱۰ هرتز پایین می‌رود و می‌تواند به صورت پویا این کار را انجام دهد.

سامسونگ این کار را با کمک فناوری جدید backplane LTPO انجام داده است تا عملکرد بیشتر سوئیچینگ و مصرف کمتری داشته باشد. مهندسین می‌گویند که این اجرا در حدود ۲۲ ٪ توان مصرفی را در مصرف عمومی صرفه جویی می‌کند در حالی که حالت ۱۰Hz در مقایسه با پانل‌های فعلی ۶۰ ٪ صرفه جویی می‌کنند.

منبع: انتخاب

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها