فال روزانه جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان آغاز می‌کنید، نگاهی متفاوت به دنیا داشته باشید و راه‌های تازه‌ای را تجربه کنید. در آبان امسال با مشکلی روبرو می‌شوید، برای حل این مشکل از دوستان و آشنایان کمک بگیرید و مطمئن باشید دوستان در تنهایی شما را تنها نمی‌گذارند. در ماه بهمن به موفقیتی می‌رسید، اما از این دستاورد به خودتان مغرور نشوید در اردیبهشت سال آینده با کارهای زیادی روبرو می‌شوید و به هر قیمتی که شده انرژی خود را حفظ کنید و زیر بار حجم زیاد کارها کمر خم نکنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با رویکردی متفاوت به پایان برسانید و در این سال به گونه‌ای زندگی کنید که دستاوردهای چشمگیری برای شما به ارمغان داشته باشد.

فروردین

امروز باید تصمیم مهمی را اتخاذ کنید، اما جایی برای نگرانی نیست و از این تصمیم پشیمان نخواهید شد. هرگز به عشق همسر یا عشق‌زندگی‌تان شک نکنید. به لحاظ مالی سودی در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. استعداد‌ و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید. به فکر خرید کالایی افتاده‌اید و امروز بهترین زمان برای خرید این کالا است، این خرید را انجام دهید و از کالایی که خریداری می‌کنید کمال استفاده را ببرید.

اردیبهشت

وقت و هزینه‌ خود را به انجام کارهای بی‌اهمیت اختصاص ندهید و حواس‌تان به گذر عمر باشد. انسان حق‌به‌جانبی هستید و فکر می‌کنید که همیشه حق با شما است،‌ قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد مستبد و زورگویی تبدیل کند، تغییر روحیه دهید و به نظرات دیگران احترام بیشتری بگذارید. به فکر ایجاد درک متقابل بیشتری میان خود و همسر یا عشق‌زندگی‌تان باشید. فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید.

خرداد

امروز رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند تا با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید. همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز سراپا گوش به حرف‌های شما می‌دهند و در حل مشکلات شما را تنها نمی‌گذارند. به منزل یکی از آشنایان دعوت می‌شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان آن‌گونه که انتظار دارید پاسخ‌گوی توقع‌های شما نیست و این رویکرد امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند.

تیر

به خاطر داشته باشید که بی‌احترامی به اطرافیان شما را به فرد منفوری تبدیل خواهد کرد. کار پسنیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. عجله را کنار بگذارید و قبل‌ از عقد قراردادهای مهم، جوانب کار را دوباره بررسی نمایید. کمی به خودتان استراحت بدهید و برای روزهای شلوغ انرژی کسب کنید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و یاد ایام قدیم افتا‌ده‌اید، از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و روز را با خوشی و شادکامی ادامه دهید. روز خوبی را برای مشارکت و فعالیت‌های تجاری آغاز کرده‌اید.

مرداد

ترس و دلهره‌ را کنار بگذارید و با شجاعت زندگی را درپیش بگیرید. امروز یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید عملی‌کردن آن، سود سرشاری را روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌کند. دوستان بسیار خوبی دارید و لحظه‌ای شما را برای رسیدن به هدف‌های‌تان تنها نگذاشته‌اند، قدر این دوستان را بدانید و به آنها ثابت کنید که هرگز محبت‌های‌شان را فراموش نمی‌کنید.

شهریور

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطراف‌تان وجود دارد، آرامش‌تان را حفظ خواهید کرد. به وضعیت محل‌کار یا منزل خود اهمیت نمی‌دهید و مدت زیادی است که دستی به سروروی خانه یا محل‌کار خود نکشیده‌اید، این وضعیت باعث ناراحتی اهل منزل یا همکاران شما در محل‌کار شده و اطرافیان بر این باور هستند که اهمیتی به محل‌کار یا زندگی خود نمی‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت فکری به حال بهبود شرایط منزل یا محل‌‌کار خود بردارید. حس‌‌و‌حال زیادی برای عاشقی دارید برنامه‌ای عاشقانه برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان کشیده‌اید. این برنامه را عملی کنید و محبت بی‌پایان خود را به پای عشق‌زندگی‌تان بریزید.

مهر

انسان شوخ‌طبعی هستید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، این روحیه را ادامه دهید و دوستان تازه‌ای پیدا کنید. یکی از رفقای قدیمی امروز به کمک مالی شما نیاز دارد. پای صحبت افرادی بنشینید که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند و از تجربه‌های این افراد نهایت استفاده را ببرید. روز خسته‌کننده‌ای را درپیش دارید و تا انتهای روز فرصتی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. اگر امروز مواظب حرف‌های‌تان نباشید، مشاجره‌ای سخت میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد.

آبان

قبل از اینکه زیر بار نگرانی‌ها کمر خم کنید، فکری به حال آرامش‌تان بردارید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد، اگر نمی‌خواهید این مشاجره بالا بگیرد و کار شما به جاهای باریک بکشد، هر چه سریع‌تر این مشاجره را صلح و صفا دهید و نگذارید آبرو و احترام شما توسط این فرد ضایع شود. چشم از اموال و دارایی‌های خود بر ندارید چرا که احتمال دارد در معاملات امروز ضرر کنید. علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. از محبت بی‌پایان همسر یا عشق‌زندگی‌تان بی‌نصیب نخواهید ماند. کار مهمی را پشت‌گوش انداخته‌اید و اگر این کار را امروز به پایان نرسانید، به دردسر بزرگی می‌افتید.

آذر

به خاطر داشته باشید که با کینه‌توزی و تنفر راه به جایی نخواهید برد. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و احتمال زیادی وجود دارد که ولخرجی کنید، در نتیجه امروز بیشتر از همیشه حواس‌تان به حساب‌و‌کتاب‌های‌تان باشد و روز را بدون ولخرجی و خرید‌های غیرضروری به پایان برسانید. برای تغییر مهمی که قصد انجام آن را دارید، نظر اعضای خانواده را جویا شوید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز روز عاشقی‌تان است و طعم عشقی گرم و پرحرارت را خواهید چشید. اوقات فراغت امروز را به استراحت اختصاص دهید و آرامش پیدا کنید.

دی

بی‌پرده سخن می‌گویید و حرف‌های‌تان را رک و پوست‌کنده به زبان می‌آورید، امروز این رویکرد را کنار بگذارید،‌ در غیر این صورت حرفی از دهان شما بیرون می‌آید و زمینه ناراحتی فردی را فراهم خواهید کرد. برای حل مشکلی که با آن روبرو هستید از پس‌انداز خود کمک بگیرید. عادت ناپسندی دارید و برای ترک این عادت از همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان کمک بگیرید. کارها را سر موقع انجام دهید و همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید.

بهمن

امروز سودی را در کسب‌و‌کار خود تجربه خواهید کرد. دائم به کار دیگران سرک می‌کشید و انسان فضولی هستید، قبل از اینکه ادامه این رفتار کار دست‌تان بدهد و اطرافیان از شما دوری بگیرند، فکری به حال این رفتار بردارید و به جای دخالت در کار اطرافیان، سرتان در کار خودتان باشد. عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. برای رسیدن به موفقیت بیشتر از اعتمادبه‌نفس و اراده پولادین خود کمک بگیرید.

اسفند

مشغله‌های زندگی باعث شده تا از رسیدگی به خودتان غافل شوید و ورزش و تحرک را کنار بگذارید، اما ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و امروز زمان مناسبی است تا اهمیت بیشتری به ورزش و سلامتی بدهید و با تحرک بیشتر، سلامت وجود نازنین‌تان را تضمین کنید. به خاطر داشته باشید که راه پول و ثروت از میان تلاش و کوشش می‌گذرد. قرار است مهمان مهمی را به منزل دعوت کنید، اما روز خوبی را برای پذیرایی از این مهمان انتخاب نکرده‌اید. اهمیت بیشتری به زمان بدهید و نگذارید وقت با ارزش‌تان تلف شود. دور افرادی که شما را درک نمی‌کنند را خط بکشید. همسر یا عشق‌‌زندگی‌تان رفتار سخت‌گیرانه‌ای دارد و زندگی را به شما تنگ کرده‌است، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که سخت‌گیری‌های بی‌دلیل را کنار بگذارد.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها