کشف ۱۰ دستگاه کمباین خارجی قاچاق در آستانه‌اشرفیه

فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۰ دستگاه کمباین برداشت برنج قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در شهرستان آستانه‌اشرفیه خبر داد.

کشف ۱۰ دستگاه کمباین خارجی قاچاق در آستانه‌اشرفیه

سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مقابله با قاچاقچیان، برخورد با قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان آستانه‌اشرفیه در پی دریافت خبری مبنی بر وجود تعدادی دستگاه کشاورزی قاچاق در یک انبار، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه پس از تحقیقات صورت گرفته و اطمینان از صحت موضوع محل مورد نظر در اطراف شهر آستانه‌اشرفیه شناسایی شد، عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی به همراه نمایندگان تعزیرات حکومتی و اداره صمت به این انبار اعزام و ۱۰ دستگاه کمباین برداشت برنج خارجی قاچاق را کشف کردند.

سردار ملکی با اشاره به اینکه در این رابطه متهم ۴۸ ساله دستگیر و به تعزیرات حکومتی معرفی شد، تصریح کرد: ارزش اقلام کشف شده توسط کارشناسان، ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان گیلان قاچاق کالا را سدی در برابر جهش تولید دانست و خاطرنشان کرد: مقابله با قاچاق کالا و ارز باید به عنوان یک فرهنگ همگانی در جامعه نهادینه شود.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها