قوانین جدید تلگرام!

قوانین جدید تلگرام منتشر شد که در آن برخی موارد حذف شده است، با این وجود امکانات و قابلیت هایی نیز به آن افزوده شده است.

قوانین جدید تلگرام!

در سیستم ثبت نام‌ کاربری اگر یک نام‌ کاربری در حال استفاده را مثلا از کانال یا گروه عمومی خود بردارید، با اینکه آن آیدی قابل استفاده است ولی تا دقایقی از سمت تلگرام قابل تصرف نخواهد بود. این تغییر باعث می‌شود تا ربات‌ هایی که منتظر خالی شدن نام‌ کاربری و تصرف سریع آن بودند، ناکام بمانند و توسط فرد دیگری استفاده شود.

در تلگرام‌ های غیررسمی، کاربران ممکن است با پیام رسیدن به محدودیت 500تایی مواجه بشوند در حالی که تعداد کانال‌ ها و گروه‌هایشان کمتر از آن است. تلگرام برای جلوگیری از افزودن اجباری کاربران برای جذب اعضای فیک به کانال‌ ها، بر روی این تلگرام‌ های غیررسمی محدودیت عضو شدن را فعال کرده است. در صورت مشاهده چنین مشکلاتی باید از تلگرام اصلی استفاده کنید.

تغییر در تعداد بازدید مطالب فورواردی کانال‌ ها
وقتی پیامی را از کانالی به کانالی دیگر فوروارد کنید، به عنوان یک پیام جدید در کانال ویو آن از صفر شروع خواهد شد؛ ولی بازدید های جدیدی که از فوروارد ها حاصل شده، بر روی پست اصلی جمع خواهد شد.
یعنی مثلا اگر این مطلب را به کانال‌های خود فوروارد کنید، view آن در کانال‌های شما از ۱ شروع می‌شود و مجموع بازدید فورواردهای این مطلب به بازدید همین پست اضافه می‌شود.

در صورتی که از طریق لینک دعوت (لینک‌ های joinchat) بخواهید برای اولین بار یک کانال خصوصی را باز کنید، تا 5 دقیقه می‌توانید بدون عضو شدن، پیام‌های موجود در آن را ببینید. پس از گذشت 5 دقیقه، برای مشاهده مجدد نیاز به جوین شدن خواهید داشت.

اگر اسم خود را به Saved Message یا Favorites تغییر دهید، حساب تلگرام شما مسدود خواهد شد!
توجه: در صورت مسدود شدن حساب، دیگر امکان استفاده دوباره از شماره و آیدی خود را نخواهید داشت.

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کیومرث
    0

    سروش چی شد؟؟

    نظرات شما -
    • حسن
      0

      ایا شما پابجی موبایل یا کلش اف کلنز داری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها