چرا واتس‌اپ، محبوب‌ترین پیام رسان سازمان جهانی بهداشت است؟

سازمان جهانی بهداشت (WHO) از ابتدای همه‌گیری کرونا، از واتس‌اپ به عنوان یکی از ابزار‌های مهم ارتباطی خود با کاربران استفاده کرده است.

چرا واتس‌اپ، محبوب‌ترین پیام رسان سازمان جهانی بهداشت است؟

به نظر می‌رسد واتس اپ محبوب‌ترین پیام رسان سازمان جهانی بهداشت است. با این وجود برای بسیاری از افراد سوال ست که چرا این سازمان واتس اپ را ابزار برگزیده اطلاع رسانی خود کرده است.

اندی پاتیسون، مدیر راه حل‌های دیجیتال در WHO گفت:، بسیاری از سازمان‌ها سعی می‌کنند با کشیدن افراد به کانال‌های خود، مطالبی را به اشتراک بگذارند. در همین حال، استراتژی ما این است که محتوای مورد تأیید WHO را بر روی سیستم عامل‌هایی که قبلاً از آن‌ها استفاده اشتباه می‌شد به اشتراک بگذاریم.

بخشی از دلیل اقبال واتس اپ نزد سازمان بهداشت جهانی این است که این اپلیکیشن حدود ۲ میلیارد کاربر فعال دارد. درواقع طیف بالای کاربران واتس اپ باعث شده است که سازمان جهانی بهداشت بتواند از طریق این اپلیکیشن سریع‌تر و راحت‌تر اطلاع رسانی کند. البته واتس اپ در برخی از کشور‌ها مانند هند سابقه‌ای بسیار منفی در حوزه نشر خبر‌های جعلی دارد، اما سازمان جهانی بهداشت امیدوار است استفاده از واتس اپ توسط این سازمان بتواند با مشکلات پیشین مبارزه کند.

منبع: انتخاب

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    از نظر امنیتی ضعیفترین نرم افزار ارتباطی واتس آپ میباشد که بخاطر هک شدن سریع کاربر اکثر دوایر دولتی و نظامی اروپایی و آمریکا استفاده از آنرا ممنوع کرده اند بتازگی سازمان ملل در بخشی از دوایرش استفاده از واتس آپ را ممنوع اعلام کرده . خصوصا"افرادی که با دستگاه خود کارهای مالی انجام میدهند نباید از این نرم افزار استفاده کنند.بهتر است قبل از استفاده از این نرم افزار تحقیقی در وب انجام دهید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها