هشت طرح در دیلم بوشهر افتتاح و اجرا شد

به مناسبت هفته دولت، هشت طرح شاخص با اعتبار ۲۸۵ میلیارد ریال روز شنبه در آیینی ویدئو کنفرانسی در شهرستان دیلم با دستور استاندار بوشهر افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

هشت طرح در دیلم بوشهر افتتاح و اجرا شد

در این آیین که در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان دیلم باحضور تعدادی از مسئولان در ارتباط ویدیویی با استاندار بوشهر برقرار شد، ۶ طرح به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی ۲ طرح نیز آغاز شد.

این پروژه‌ها شامل یادمان شهدای گمنام بندر امام حسن با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، مدرسه سه کلاسه روستای کنارکوه ۱۲ میلیاردریال، شبکه انتقال برق بیمارستان دیلم ۴۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، بخش تصویر برداری و رادیولوژی بیمارستان ۸۰ میلیاردریال، ارتقای سایت همراه اول شهر دیلم از ۲ جی به ۳ جی هفت میلیاردریال و سایت ۴ جی ایرانسل جاده امام حسن به گچساران با اعتبار ۲۰ میلیاردریال از طرح های افتتاحی هفته دولت شهرستان دیلم در این برنامه ویدیویی بود.

به همین مناسبت عملیات احداث راه روستایی بیدو - چهارراه بی بی حکیمه بطول ۷.۳ کیلومتر با اعتبار ۴۹ میلیاردریال و مجتمع (اقامتگاه ) گردشگری بوم گردی ساحل شهر امام حسن ۴۵ میلیاردریال نیز در شهرستان دیلم آغاز شد.

در پایان این برنامه، سه نفر از شهروندان دیلمی بصورت ویدیو کنفرانس مسایل و مشکلات خود را با استاندار بوشهر در میان گذاشتند.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قراردارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها