افشای یک واقعیت از زبان نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرامش خطاب به کاربران صفحه‌اش گفت: «اگر با فحش دادن به من حالت خوب میشه، من مشکلی ندارم.»

افشای یک واقعیت از زبان نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "دلم میخواد یه واقعیتی رو بگمتو زندگیم از بچه‌گی تا حالا همیشه یه عالمه رویاهای بزرگ و کوچیک داشتم. همیشه تلاش کردم و جنگیدم. پوستم کنده شد که به جایی که الان هستم برسم، خوب یا بد ,دوستش دارم، چون حاصل تلاشمه ولی از یک چیز خیلیخوشحالم و تو قلبم همیشه حالم خوبه، اونم اینه که هرگز حق نخوردم، عمدا دل نشکستم، دروغ نگفتم، ریا نکردم، چاپلوسی نکردم و هر چه هستم حاصل تلاش خودمه و در نهایت وقتی تنهام از خودم حالم بد نیست."

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در ادامه نوشت: "خیلی ها رو دیدم که همه چی دارن ولی از خودشون بیزارن و خودشون رو دوست ندارن و به نظرم ما با رفتارمون جهنم و بهشت رو تو وجودمون میسازیم، کاش بتونم پیش از هر چیزی که هستم،‌ انسان خوبی باشم که این بزرگترین نعمت خداست، دوستون دارم، ‌حتی شمایی که الان میخوای نظرت رو بنویسی و هزارتا حرف بی ربط بزنی، اگر با فحش دادن به من حالت خوب میشه، من مشکلی ندارم ولی من یه چیزی و به خودم یاد دادم،‌ قبل از هر حرفی چند ثانیه فکر میکنم."

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت.

ضیغمی با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد. پس از فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی یکی از حامیان جدی صنایع دستی ایران به‌شمار می‌رود. او در گفت‌وگویی که با مدیر کل صادرات ایران داشت بر لزوم معرفی صنایع دستی کشور در بازارهای جهانی تأکید کرد.

منبع: رکنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ایوب ازایرانشهر
    0

    بخشیدن ازبزرگان است.ترسندهمه کاخ نشینان از غم سیلاب ما خانه بدوشان راغم سیلاب نیست

  • اصغر
    1

    اینم که دماغ عملی است ا ز جماعت دماغ بریده ؟!!!!!

  • ی ط
    0

    خانمی گربه کرونا..‌‌..

  • حسن عابدی درچه
    0

    سلام نیوشا خانم کاربدی نکردی شما یه خانم فوقلاده خوشگل هستی اگه ازدواج کردی خدا شما را موفق بداردوشما را برای پدرمادرتان حفظ نماید

  • یک پسر دانشجوی phd
    1

    اخه اون گربه چیه بغل کردی به سبک غربی ای کاش در علم بودی

  • سید تقی قاسمی
    0

    یکی ازهنرمندان تاریخ ایران و بهترینها هستید ومن یکی از طرفدارهای سر سخت شما هستمتنها شخصیت که دوست دارم شما ایت موفق باشید

  • ح س
    0

    سلام..اگه میتونی به ادمایی مثل ما کمک کن

  • ن
    0

    آدم خوبیش اونوقت معلوم میشه که به آدمهای دوروبرش هم توجه بکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها