تعداد مبتلایان کرونا در بوشهر از ۱۰ هزار نفر فراتر رفت/ ۴٢٩ نفر جان باختند

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ١٠ هزار و هفتاد و یک مورد مثبت کرونا در استان شناسایی شده است که ۴٢٩ نفر از آنها جان باخته‌اند.

تعداد مبتلایان کرونا در بوشهر از ۱۰ هزار نفر فراتر رفت/ ۴٢٩ نفر جان باختند

دکتر سعید کشمیری بیان‌کرد: در ٢۴ساعت گذشته ۶٣ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های این استان بستری شده‌اند و در حال حاضر ٣١٠ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

وی با بیان اینکه اکنون ١٧٨ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، عنوان کرد: در ٢۴ ساعت گذشته ٣٩ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ٢۴مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فوت ۷ نفر از بیماران کرونایی در استان خبر داد و اضافه کرد: یک نفر از هم‌استانی‌ها روز پنجشنبه، ۵ نفر روز جمعه و یک نفر نیز امروز فوت شده‌اند که آزمایش کرونای آنها امروز مثبت اعلام شده است.

این افراد در رده سنی ۴٠ تا ٨١ ساله قرار داشتند.

دکتر کشمیری با بیان اینکه هم‌اکنون ۴٧ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، افزود: از این تعداد ٢٣ مورد با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

وی با بیان اینکه تاکنون فوتی‌های مثبت در استان بوشهر به ۴٢٩ مورد رسیده است، افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ١٠ هزار و هفتاد و یک مورد مثبت کرونا در استان بوشهر شناسایی‌شده است.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها