رفع مشکل یک واحد تولیدی کرمان در کمتر از ۱۵دقیقه

در راستای پیگیری رفع مشکلات واحد تولید روغن نباتی گلناز کرمان با پیگیری تلفنی رییس کل دادگستری کرمان، مشکل این واحد تولیدی در کمتر از ۱۵ دقیقه رفع شد.

رفع مشکل یک واحد تولیدی کرمان در کمتر از ۱۵دقیقه

رئیس کل دادگستری استان کرمان روز دوشنبه در ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی گفت: دستگاه های اجرایی در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی باید بروفق مقررات، نسبت به اجرای مصوبات ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی همت لازم را داشته باشند.

یدالله موحد خاطرنشان کرد: آنچه در جلسات ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی مصوب می شود باید اجرایی شود و دستگاه های اجرایی به بهانه های مختلف نباید از زیربار مسئولیت آن شانه خالی کنند.

وی بر پیگیری دقیق مصوبات جلسات قبل در ستادهای استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید و خاطرنشان کرد: تاکید دستگاه قضایی بر حضور شخص مدیران در جلسات به منظور افزایش کیفیت کار و تسهیل امور است .

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات و دبیر ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان کرمان نیز گفت: در این نشست درخواست صاحبان ۶۰ کوره مستقر در دست جوپاری در راستای صنعتی شدن کوره ها و مشکلات آنها با شهرداری و راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت.

مهدی بخشی افزود: این کوره ها از سال ۶۱ از طاهرآباد به دشت جوپاری منتقل شده اند و در حال حاضر به ازای هر کوره حدود ۱۸ تا ۲۰ نفر مشغول به کار هستند و با صنعتی شدن آنها ضمن افزایش تولید، تعداد افراد شاغل در این واحدها به ۳۰ نفر افزایش می یابد.

وی بیان کرد: در این نشست مقرر شد بررسی های لازم درباره امکان یا عدم امکان تمدید قرارداد و ادامه فعالیت کوره های آجرپزی در دشت جوپاری براساس نظر اداره کل محیط زیست و نیز استعلام لازم از معاونت حقوقی قوه قضاییه برای حل مشکلات این واحدها انجام و در جلسه بعد مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها