دستگیری عاملان قتل مسلحانه زن میانسال در خاش

با تلاش و هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی عاملان تیراندازی و قتل مسلحانه زن میانسال در شهرستان خاش در کمتر ۴۰ روز به دام افتادند.

دستگیری عاملان قتل مسلحانه زن میانسال در خاش

سرهنگ ابراهیم کوچک زائی، فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: در تاریخ پنجم تیر ماه سال جاری و در پی گزارش تیراندازی منجر قتل زنی میانسال در یکی از روستا‌های شهرستان خاش موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل، جسد زنی ۴۵ ساله که بر اثر شلیک سلاح کلاش به قتل رسیده بود روئیت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه و انجام تحقیقات میدانی از شاهدان عینی ماجرا مشخص شد ۴ نفر سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با سر و صورتی پوشیده، پس از توقف کنار یک دستگاه سواری سمند اقدام به شلیک به سمت خودروی مذکور کرده که در اثر این تیراندازی زنی که در حال عبور از محل بوده به قتل رسید و ۲ نفر جوان ۲۲ و ۲۵ ساله که سرنشینان خودروی سمند بودند از ناحیه پا مجروح شدند.

سرهنگ کوچک زائی گفت: تیم رسیدگی کننده به پرونده در راستای کشف جرم و دستگیری قاتلان تحقیقات تخصصی خود را آغاز و در بررسی‌های اولیه عاملان این جنایت را که به دلیل اختلافات طایفه‌ای با سرنشینان سمند و با انگیزه تسویه حساب شخصی با آن‌ها دست به این جنایت زده بودند را شناسایی کردند.

او بیان داشت: با توجه به متواری بودن عاملان این جنایت از شهرستان، تلاش پلیس برای دستگیری آن‌ها ادامه داشت تا این که چند روز قبل خبری مبنی بر تردد متهمان در سطح شهرستان به دست آمد.

کوچک زائی خاطر نشان کرد: در نهایت با تلاش شبانه روزی و پیگیری مستمر تیم رسیدگی کننده به پرونده مخفیگاه‌های متهمان در چند نقطه مختلف شناسایی و روز گذشته هر ۴ متهم در چند عملیات هماهنگ، ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش اظهار داشت: در جریان دستگیری قاتلان و در بازرسی از مخفیگاه‌های آن‌ها مقدار ۹ کیلوگرم تریاک بهمراه یک قبضه سلاح کلاش، یک قبضه کلت کمری و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

سردار قنبری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی بر جدیت پلیس در برخورد قاطعانه با قانون شکنان و مخلان نظم و امنیت تأکید و از شهروندان خواست اختلافات خود را با دیگران تنها از طریق مراجع قضائی بر طرف کرده و از انجام تسویه حساب‌های شخصی با دیگران جدا خودداری کنند.

شهرستان خاش با مساحت ۱۹۳۷۶ کیلومتر مربع در مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها