۳۰۲ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری هستند

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۳۰۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

۳۰۲ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری هستند

سعید کشمیری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ۱۷۰ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۷ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

فوت یک نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: متأسفانه یک نفر از همشهریان عزیزمان با ۹۳ سال سن روز شنبه فوت‌شده که تست کرونای وی امروز مثبت اعلام‌شده است.

کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۲ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۲۱ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

وی بیان کرد: در این شرایط که با خستگی مداوم کادر درمان ناشی از کار شبانه‌روزی در شش ماه گذشته روبرو هستیم، مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی میزان ابتلاء به بیماری را کاهش دهند زیرا تنها از این طریق می‌توان به مدافعان جبهه سلامت کمک کرد.

راه مقابله با پیشگیری است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: در این شرایط مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع‌ها، بازار و مهمانی‌ها تلاش کنند از میزان انتقال ویروس جلوگیری شود.

دبیر ستاد مقابله با در استان بوشهر خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند راه‌حل بیماری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیست بلکه در پیشگیری و مبتلا نشدن است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها