طرح‌های آب‌وفاضلاب استان بوشهر با اعتبار ۹۴ میلیارد ریال افتتاح شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از افتتاح طرح‌های آبرسانی و خط انتقال فاضلاب خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها که در چهارمین روز از هفته دولت افتتاح شد ۹۴ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

طرح‌های آب‌وفاضلاب استان بوشهر با اعتبار ۹۴ میلیارد ریال افتتاح شد

عبدالحمید حمزه پور صبح امروز در آیین افتتاح طرح‌های آبرسانی و شبکه فاضلاب بوشهر با بیان اینکه خط انتقال فاضلاب منطقه جنوبی شهر بوشهر مابین ایستگاه پمپاژ فاضلاب شغاب تا ایستگاه مرکزی قرار دارد اظهار داشت: طول خط انتقال فاضلاب این طرح 7.5 کیلومتر است که با لوله‌هایی از جنس پلی‌اتیلن اجرا شده است .

وی هدف از اجرای این طرح را انتقال 10 هزار مترمکعب فاضلاب محلات جنوبی بوشهر دانست و بیان کرد: با اجرای این طرح فاضلاب محلات جنوبی شهر بوشهر به ایستگاه پمپاژ مرکزی و سپس به تصفیه خانه منتقل می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: خط انتقال فاضلاب منطقه جنوبی شهر بوشهر با هزینه 180 میلیارد وارد مدار بهره‌برداری شده است.

استاندار بوشهر نیز با اشاره به توسعه زیرساخت‌ها در بخش آبرسانی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته به علت نبود ژنراتور با قطع شدن برق سیستم آبرسانی شهر بوشهر هم دچار مشکل می‌شد که با تجهیز ژنراتور در تاسیسات آبرسانی هم اکنون دغدغه برای توزیع آب وجود ندارد .

عبدالکریم گراوند با تاکید بر تسریع اجرای طرح‌های آبرسانی افزود: با توسعه این طرح‌ها تابستان امسال بدون بحران در حال گذر است که با تکمیل طرح‌های در دست اجرا وضعیت آبرسانی در شهرها و روستاها بهبود می‌یابد

وی از افتتاح چاه اب منطقه تلخ آب خبر داد و افزود: عمق این چاه 317 متر و با اعتبار 390 میلیون تومان حفر شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان بوشهر تصریح کرد: در اجرای حفر این چاه آب برای طرح برق‌رسانی و تجهیز آن 430 میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.

حمزه‌پور با اشاره به وارد مدار شدن چاه روستای دهوک دشتستان گفت: چاه چهوک با دهان گشاد حفاری دستی دارای 75 متر عمق است که برای حفر، شبکه برقرسانی و تجهیز آن 580 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به افتتاح 3 حلقه چاه در بخش ارم شهرستان دشتستان با هزینه 27 میلیارد ریال افزود: بهره‌برداری از خط انتقال آب مجتمع روستایی دهنوزردکی بوشهر از دیگر طرح‌ها است که در چهارمین روز هفته دولت افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان بوشهر بیان کرد: این طرح که دارای 4.7 کیلومتر خط انتقال است در مدت 10 ماه با اعتبار 28 میلیارد ریال اجرا شده 950 نفر را تحت پوشش قرار داده است.

حمزه‌پور از افتتاح طرح‌های آبرسانی و خط انتقال فاضلاب در چهارمین روز از هفته دولت خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها که در چهارمین روز از هفته دولت افتتاح شد 94 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها