افزون‌بر پنج هزار سبد کالا در زابل توزیع شده است

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: پنج هزار و ۶۰۰ سبد کالا از ابتدای شیوع ویروس کرونا در قالب طرح« کمک مومنانه »بین نیازمندان این شهرستان در چهار مرحله توزیع شده است.

افزون‌بر پنج هزار سبد کالا در زابل توزیع شده است

سرهنگ پاسدار موسی سنچولی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه منطقه سیستان که در سرسرای فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه زابل برگزار شد اظهارداشت: از ابتدای ویروس کرونا تا کنون ۲۷۷ هزار لیتر مواد ضدعفونی طی رزمایشی از سوی سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی محلات، روستاها، خانه‌ها، مساجد و معابر عمومی این شهر ضدعفونی شد.

وی با بیان اینکه تمام اقدامات باید با تاسی از فرهنگ عاشورا انجام شود افزود: امر به معروف و نهی از منکر فرهنگ امام حسین(ع) است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زابل نقش رسانه ها را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: امروز باید خدمات نظام از سوی گروه‌ها، اقشار و صنوف مختلف به مردم منعکس شود.

وی افزود: اصحاب رسانه با موجی که در جامعه ایجاد می کنند باید بر اساس عدالت و رعایت حق الناس باشد.

سرهنگ پاسدار سنچولی گفت: تکمیل بزرگراه زابل به زاهدان یکی از مطالبات به حق مردم منطقه سیستان است وهر چه سریعتر باید تکمیل شود.

وی تاکید کرد: تمام مدیران سیستان مدیران بومی هستند و جای گلایه مندی از ما نیست به طوری که باید دست به دست هم دهیم و با هم افزایی مشکلات مردم و منطقه را حل کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زابل گفت: وظیفه ما تذکر و مطالبه گری از مسوولان است و مشکلات داخلی به مدیریت بر می گردد چرا که فلسفه نظام جمهوری اسلامی ایران گسترده و جا افتاده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها