۲۹۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از ۲۹۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در راستای مبارزه با هدر رفت سرمایه‌های ملی در هفته گذشته توسط ماموران انتظامی در این استان کشف شده است.

۲۹۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد

سردار محمد قنبری روز سه‌شنبه اظهارداشت: طرح مبارزه با قاچاق سوخت در هفته گذشته با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی با جدیت در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان اجرا شد.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده‌های عملیاتی سیستان و بلوچستان با شناسایی و تخریب ۲ محل دپوی سوخت، بازرسی از ۱۱ دستگاه تریلی سوخت کش و ۱۵ دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی ۲۹۷ هزار و ۶۳۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع شامل ۱۸۶ هزار و ۶۵۰ لیتر گازوئیل،۶ هزار و ۸۰۰ لیتر بنزین،۷۰ هزار و ۸۰ لیتر قیر و ۳۴ هزار و ۱۰۰لیتر سایر فرآورده‌های نفتی در شهرستان‌های هیرمند، سرباز، نیمروز و ایرانشهر کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف ۲۶ دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق افزود: در این رابطه ۳۱ فرد متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی با تاکید به برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی اظهارداشت: پدیده قاچاق علاوه‌بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها