رونمایی از یک چهره جدید نظامی – اقتصادی برای انتخابات 1400

فرمانده قرارگاه اقتصادی سپاه راهی پاستور می شود؟ / «محمد»، گزینه ای برای جانشینی روحانی

یک ماه دیگر، حضور سعید محمد در قرارگاه خاتم الانبیا سپاه دو ساله می شود. حضور چهره ای کمتر شناخته شده که برخی از او به عنوان نامزد بالقوه انتخابات 1400 نام می برند.

فرمانده قرارگاه اقتصادی سپاه راهی پاستور می شود؟ / «محمد»، گزینه ای برای جانشینی روحانی

به گزارش خبر فوری ، چند هفته ای است که حضور یک نامزد نظامی در انتخابات آینده ریاست جمهوری بحث برانگیز شده و برخی رسانه ها از حضور یک فرد نظامی در پاستور دفاع می کنند ( بیشتر بخوانید ).

البته درباره مصداق این نامزد نظامی اختلاف نظرها بسیار است. سردار دهقان که سابقه وزارت دفاع را در کارنامه خود دارد، ازجمله گزینه هایی است که به عنوان نامزد احتمالی 1400 از او نام برده می شود.

اما به جز او، از محسن رضایی، محمدباقر قالیباف و علی شمخانی که هر یک سابقه حضور در انتخابات ریاست جمهوری را دارند، به عنوان دیگر گزینه هایی نام برده می شود که می توانند با سابقه نظامی، در انتخابات 28 خرداد 1400 حضور داشته باشند.

با این حال چند روزی است که برخی کانال های تلگرامی از چهره ای دیگر به عنوان نامزد نظامی سال آینده نام می برند. کسی که ناشناخته بودنش ممکن است شانس پیروزی اش را بیشتر کند.

سعید محمد که بر مهمترین نهاد اقتصادی سپاه پاسداران تکیه زده است، چهره ای است که گفته می شود می تواند نامزد انتخابات سال آینده باشد. البته اگر شورای نگهبان او را به عنوان یک رجل سیاسی تایید کند.

15 مهر 1397 سعید محمد به عنوان فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد. او جانشین سردار عبادالله عبدالهی شد که از سال ۱۳۹۱ در این سمت حضور داشت. سعید محمد ۵۰ سال دارد و از جمله فرماندهان جوان در سپاه به حساب می‌آید.

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء، قرارگاهی از زیرمجموعه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، که در حال حاضر می‌توان گفت بزرگ‌ترین پیمان‌کار پروژه‌های دولتی است. قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء پس از پایان جنگ ایران و عراق و به دستور مقام معظم رهبری و با حکم محسن رضایی تشکیل شد و هدف از تأسیس آن کمک به سازندگی کشور اعم از مشارکت در پروژه‌های «آب‌رسانی، نفت و گاز، سدسازی، انتقال آب و نیرو و راه‌سازی» بود. این قرارگاه تحت تحریم‌های شدید بین‌المللی قرار دارد. برخی منتقدان، قرارگاه خاتم را به دلیل اعتبارات بالا و حضور گسترده در صحنه های اقتصادی کشور، نوعی «دولت در سایه» می نامند.

انتصاب تازه فرمانده سپاه از دو جهت قابل توجه بود. اول آنکه سعید محمد برخلاف فرماندهان پیشین قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران از چهره‌های جوان و نسل دوم سپاه پاسداران است که در کوران دفاع مقدس در سپاه فعالیت زیادی نداشته‌اند. از طرف دیگر سعید محمد برخلاف فرماندهان پیشین قرارگاه سازندگی سابقه نظامی‌گری ندارد و با وجود اینکه در سپاه پاسداران حضور داشته، او را با القاب نظامی نمی‌شناسند. رسانه‌های وابسته به سپاه پاسداران از عنوان «دکتر» برای معرفی او استفاده می‌کنند و او با لباس نظامی در محل کار خود حاضر نمی‌شود. در حالی که فرماندهان پیشین قرارگاه خاتم عموما از نظامیان باسابقه و حرفه‌ای بودند، در رزومه‌ای که برای سعید محمد ذکر شده است هیچ ردی از فعالیت نظامی دیده نمی‌شود.

گرچه انتخاب چهره هایی چون سید محمدخاتمی در سال 76 و محمود احمدی نژاد در سال 84 نشان می دهد که ناشناخته بودن نامزدها می تواند به سود آنها تمام شود، اما به نظر می رسد سعید محمد برای اینکه به عنوان یک چهره ناشناخته و «سفید» وارد عرصه انتخابات شود، هنوز به رزومه بیشتری نیاز دارد. رزومه ای که بعید است او بتواند مانند مهرداد بذرپاش در چند ماهه منتهی به انتخابات برای خود دست و پا کند

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) اگرچه سابقه نظامی ندارد، اما در رزومه اش سوابق علمی قابل دفاعی وجود دارد. او در سال ۲۰۱۴ موفق به کسب تندیس برنز جایزه بین‌المللی پروژه برتر در سطح مگاپروژه‌ها از انجمن بین‌المللی مدیریت پروژه شد. همچنین کسب تندیس بلورین جایزه ملی پروژه برتر در سطح مگاپروژه‌ها از انجمن ملی مدیریت پروژه ایران در سال ۱۳۹۲؛ کسب لوح تقدیر جایزه تعالی منابع انسانی از انجمن ملی منابع انسانی ایران در سال ۱۳۹۳؛ کسب رتبه دوم در جایزه ملی مدیریت دانش در سال ۱۳۹۳؛ کسب لوح تقدیر حامیان زمین از اجلاس جهانی حامیان زمین سال ۱۳۹۲؛ کسب لوح تقدیر از وزیر نیرو در جشن خودکفایی صنعت سدسازی در سال ۱۳۹۱؛ برگزیده در همایش برترین مدیران جهادی در عرصه سازندگی کشور در سال ۱۳۹۴ دیگر جوایز و افتخارات کسب‌شده توسط سعید محمد است.

از سوابق علمی و پژوهشی او می‌توان به تألیف کتاب‌های «تأثیر الیاف فولادی در کنترل ترک‌های کششی بتن»، «مدیریت طرح‌های عمرانی»، «طراحی و اجرای روسازی بلوکی بتنی»، «انتخاب، طراحی و اجرای خط با دال بتنی در خطوط قطار شهری» و «بهسازی خاک با نگرشی ویژه به سد‌های خاکی»؛ همچنین ترجمه دو کتاب «زمین‌شناسی مهندسی در کارست» و «کاربرد بتن غلطکی» اشاره کرد.

سردار جعفری، زمانی که سعید محمد را به عنوان فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا معرفی کرد، انتصاب او را مصداق جوانگرایی در سپاه پاسداران نامید. همان رویکردی که به نظر می رسد باید در رویکرد «دولت جوان انقلابی» مورد نظر رهبر انقلاب برای سال 1400 نیز قابل مشاهده باشد.

شاید برای همین است که برخی رسانه ها در فضای مجازی از حالا دکتر محمد را گزینه ای برای انتخابات 1400 می دانند. کسی که هم نظامی است، هم تخصص دانشگاهی در حوزه های عمرانی دارد و هم به مدت دو سال در راس مهمترین نهاد اقتصادی سپاه تکیه زده و همین تجربه می تواند به او در مدیریت اقتصادی کشور کمک کند.

با این همه، فقدان سابقه سیاسی برای سعید محمد باعث شده تا ناظران سیاسی، تایید صلاحیت این چهره کمتر شناخته شده در فضای سیاسی را بعید دانسته و تاکید کنند که سعید محمد به دلیل عدم برخورداری از سوابق سیاسی و اجرایی، نمی تواند به عنوان یک رجل سیاسی در انتخابات 1400 حضور یابد.

گرچه انتخاب چهره هایی چون سید محمدخاتمی در سال 76 و محمود احمدی نژاد در سال 84 نشان می دهد که ناشناخته بودن نامزدها می تواند به سود آنها تمام شود، اما به نظر می رسد سعید محمد برای اینکه به عنوان یک چهره ناشناخته و «سفید» وارد عرصه انتخابات شود، هنوز به رزومه بیشتری نیاز دارد. رزومه ای که بعید است او بتواند مانند مهرداد بذرپاش در چند ماهه منتهی به انتخابات برای خود دست و پا کند.

منبع: خبرفوری

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 137
  • بینام
    0

    مردم بایدبه چنین فردی رای بدهندکه حتمادرپیشرفت کشورگزینه خوبی است

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      مشابه احمدی نژاد که استاد دانشگاه بود ؟؟

  • نصر
    0

    حالا ما که نمیشناسیم و معمولا مردم رای میدهند نه خبر فوری. احمدی نژاد رو اکثر مردم فعلا قبول دارند .

  • ی
    0

    اگر دریادار حبیب اله سیار کاندید ریاست جمهوری شود توانائی بهتری دارد

    نظرات شما -
    • آریایی
      0

      راستی ایشان کجاست ؟؟؟؟؟؟؟

    • سرباز وطن
      0

      اگر یک نفر ارتشی کاندید شود حتما رای می آورد چون ارتشی ها محبوب دل مردم هستند البته چون به لباس سربازی خود و نوکری مردم افتخار می کنند دنبال ریاست و پست و منصب های دنیوی نیستند

  • کمند
    0

    رییس جمهور باید حداقل استاندار یه استان شده باشه و امور اداری کشور را بشناسد مردم دیگه دوران کسب تجربه و آزمون و خطا را سپری کرده اند نمی خاهیم که جنگ کنیم می خواهیم مملکت را اداره کنیم

  • بادر
    0

    کشور نظامی نمی خواهیم .کشور نظامی نبود چطور امنیتی بود .حالا اگر یک نظامی رئیس شود چه میشود

  • ناظر
    0

    خبر فوری جان! شما بیشتر از اینکه موفق بشی سعید محمد و مهرداد بذرپاش رو یه ریزه بالا بکشی، بیشتر خودت رو پایین کشوندی! این رزومه ای که از آقا سعید با آب و تاب راه انداختی حتی برای پست وزارت که چه عرض کنم، برای نمایندگی مجلس هم آش دهن سوزی نیست. یه نگا به بچه محل ها و اطرافیان هر کس بندازی پره ازین تندیسا و جوایز اونم تازه برنز و مقام دومی! مگه داریم سرپرست پروژه بتن ریزی ساختمون سر کوچه‌مونو انتخاب می کنیم خبر فوری جان؟ رییس جمهوره‌ها ! فقط سابقه سیاسی نداره؟ ینی بقیه سوابقش فوله؟ چی بوده سوابق نظامیش؟ قرارگاه خاتم شد چیش نظامیه؟ سوابق اقتصادیش چی بوده؟ سوابق جامعه شناسیش چی بوده؟ سوابق فرهنگیش چی بوده؟ سوابق اصلا به غیر از بتن ریزی چی بوده؟! واقعا متاسفم برای یه رسانه نا آگاه که مسئول آگاهی مردمه.

  • مهدی محمدی
    0

    تمامی لوح وتندیس های ایشونو که دکتر احمدی نژاد داده فقط احمدی نژاد وبس مردی از جنس خود مردم

  • کریم
    0

    تایار که راخواهد ومیلش به که باشد ملت ایران در این وضعیت باید دست بدامان خدا باشد واز پاکان این سرزمین کسی را انتخاب کند که حلال مشکلات باشد.

  • امیر
    0

    از اینکه خبرفوری متناشو بدون قصد و غرض مینویسه سر ذوق اومدم

  • بازنشسته
    0

    این همه تبلیغات برای نظامیان نکنید . بزرگترین عامل بدبختی ملت همین نظامیان هستند که بجای رفتن به پادگان به نام اقتصاد دان و سیاستمدار خود را به ملت تحمیل کرده اند . در کل حاکمیت رئیس جمهور نمی خواهد یک امر بر می خواهد و گرنه در دوره قبل به صراحت احمدی نژاد ممنوع ثبت نام و بعد هم رد صلاحیت دستوری نمی کرد. پس بی خیالش بشوید . اخرش یک مترسکی می اورند...

    نظرات شما -
    • سینا مهدوی
      0

      اصلاح طلبان 40 ساله با همین خزعبلات مردم رو گول می‌زنند به غیر از 8 سال قدرت رو به دست داشتن مردم رو از نظامیان و پادگان میرسونن و به راحتی قدرت رو به دست میگرند... سالهاست میگید رئیس جمهور مترسکه اما برای همین مترسک سال 88 کشور رو به آشوب کشیدید و باعث شدید تحریم های سازمان ملل کمر مردم رو بشکونه فقط حرف کلیشه ای بلدید بزنید اگر حکومت خودش رییس جمهور رو انتخاب می‌کرد امثال روحانی خواب ریاست جمهوری رو باید میدیدن

  • بینام
    0

    بنظرم گزینه بدی نیست، تکلیف روشن میشیم ، بهتر از اینکه ی نفر بیاد حرفای قشنگ بزنه بعدش هشت سال ملت رو ملعبه دست بکنه، اقتصاد رو ب لجن بکشه بعد با خنده بیاد بگه منم تازه متوجه شدم.

  • مهدی
    0

    رزومه خوبی در اقتصاد و عمران داره.اما در زمینه سیاست خارجی ایشان باید سواد خودش را به سمع ونظر مردم برساند تا به ایشان رای دهیم.خدا کنه شخصی کاری و جدی در حل مشکلات مردم باشه.

  • در ذیل
    0

    اگه سیاستهای کلی نظام مشخص باشه و مردم در رفاه و آسایش باشن خیلیم مهم نیست که کی رئیس جمهور بشه

  • م
    0

    اگراحمدی نژاد بیاد رای میاره

  • ذوالقرنین
    0

    رضا شاه هم یک نظامی بود

    نظرات شما -
    • یکی
      0

      ارتشی بود

  • کاربر ناشناس
    0

    رای بی رای

  • هم وطن
    0

    فکر نکنید دیگه به اون راحتی بتونین مردم رو بیاری پای صندوق چهره ای که میاد باید کاریزمای خیلی قوی و تاثیر گذاری داشته باشه که تو چهره این بابا خیلی مصداق نداره با اون یقه ای که تا خرخره بسته .

    نظرات شما -
    • یه بنده خدا
      0

      حالا نه اینکه رئیس جمهور فعلی و رئیس جمهور های قبلی خیلی کاریزماتیک بودن :/

  • سعید
    0

    بیاحاجی کاندید شوفکرکنم یک دومیلیون رای داشته باشی.

  • رضا
    0

    بهتره کشور نخست وزیری باشه .

  • ناشناس
    0

    حالا که کلا تجارت خارجی، احزاب، بانکها و حتی وزارت خارجه دست دوستان سپاهی هست چه اشکالی داره رئیس جمهور هم سپاهی باشه؟حداقلش اینه که به واقع احساس امنیت میکنیم تا اینکه الان هم مشکل اقتصادی کمرمون رو شکسته و هم ناامنی کا جرات نکنی تا سر کوچه بری بخصوص شب‌ها که به تیشرت تنت رحم نمیکنن

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      یعنی زبونم لال ظریف سپاهیه! مطمئنا هیچ سپاهی مملکتش رو نمی فروشه

  • کاربر ناشناس
    0

    فقط محمود

  • .
    0

    افسوس برا ایران. تمام افرادی که از هر دو جناح ذکر کردید در مقابل نهادهای انتصابی مثل یک بچه دبستانی هستند رام و مطیع. پس لطفا الکی بازار گرمی نکنید که خبری نیست تا زمان اصلاح قانون اساسی و برگشت قدرت به مردم

  • حسن
    0

    سلام،کلأ انتخابات چه تأثیری بر معیشت مردم دارد!!!!؟،هر روز مردم فقیرتر میشوند ،حکومت سرمایه داری جای حکومت اسلامی را گرفته ،ایران باید به سمت اسلام حرکت کند،به سمت شادی،به سمت نظم و انظباط اجتماعی،به سمت همدلی ،کم کردن فاصله با مردم ،اگــر آخرت سر لوحه کار قرار بگیرد انموقع همه درمی یابند که از پوست و استخوان افریده شده ایم ،هیچ کس برتری بر دیگری ندارد مگر با اخلاص و تقوا

  • مجید
    0

    هر متنی که به ریاست جمهوری مربوط میشه می‌گذارید دقت کردید در کامنتها تقریبا چهل درصد اسم احمدی نژاد میاد بابا مردم عادی ایشون را میخواهند غیر از اصولگرایان و اصلاح طلبها که جمعا 28 درصد جامعه هستند 72 درصد خاکستری احمدی نژاد را می‌خواهند اگه تائید نشه ما که اصلا دیگه رای نمیدیم .

    نظرات شما -
    • حواس جمع
      0

      شما همین رای ندی بهتره! با چه منطقی مردم رو به دسته عادی و غیرعادی دسته بندی می‌کنی؟ واقعا این مملکت از دست شماها چقدر باید بکشه؟ این اعداد 28 و 72 رو از کجات میاری؟ واقعا به چه زبونی باید گفت تو کاری که اطلاع نداری اظهار اطلاع نکن؟

    • مجید
      0

      باهمان منطقی که شما آقازاده وغیر آقازاده درست کردید شعورهم خوب چیزی است که شماندارید

    • حواس جمع
      0

      چی شد چرا جواب حرفو با فحش میدی آقای 72 درصدی؟ نگفتی این 72 درصد و 28 درصد رو چجوری بدست آوردی؟ معلوم شد که علاوه بر بی اطلاعی، بی ظرفیت هم هستی. تو که انقدر زود به گریه می افتی و دهنتو با فحش آغشته می کنی بهتره که وارد اظهار نظر سیاسی نشی.

  • کاربر ناشناس
    0

    بخورید که خرتا خره

  • تنها تنها
    0

    1. اونایی که میگن رای بی رای کاش 96 رای نمیدادن که روحانی رییس جمهور نمیشد 2. کسایی که سابقه اجرایی دارن و مدیر یا استاندار هستنو داریم میبینیم چقدر موفقن تو ندیدن درد مردم ٣. اینقدر به سیاسیون و اصلاح طلبا رای دادین شده این یه بارم به یه نظامی و البته سپاهی رای بدین به جای اینکه جبهه بگیرین

  • مهدی
    0

    هیچکی نمی تونه مثل روحانی به مملکت گند بزنه،هر چی باشه از روحانی و دار و دسته اش بهتره

  • روح اله
    0

    ما به کسی رای میدیم که قبل از اومدنش رانت خوار و مفسدارو اعدام کنه بعد کاندید بشه. نه فقط حرف بزنه.. طرف 3 هزار میلیارد اختلاس کرده حکمش10 سال حبسه منم بانک ملی ضامن یه ادم بدبختر از خودم شدم هم چکم رو برگ زده هم حسابمو مسدود کردن. برا 5 تومن .

  • علی رفعت بخش
    0

    ایشون یک مدیر اجرایی قوی هست کسی که در حوزه های مختلف از جمله نفت و گاز و نیرو و معادن و راهسازی و سد سازی و.... کار کرده و رزومه قوی داره کشور به امثال دکتر محمد احتیاج داره واسه پیشرفت نه کسی مث روحانی که از پشت میزشم بیرون نیومده

    نظرات شما -
    • سعید
      0

      کاملا درسته ولی احمدی نژاد اصلح تر

  • امیر
    0

    مثل حسن روحانی که اول کلید ساز بود.بعد شد دکتر؟حالا میگه من از هیچ چیز خبر ندارم .پس ما به ادم بیسواد رای نمدهیم.بااحترام نه عرب نه هندی نه انگلیسی( فقط ایرانی اصیل باشه رای میدهیم)

  • حمید
    0

    اونایی که ادعا داشتن تو اقتصاد نتونستن مگر بچه بازیه کشور رو اداره کردن البته زیاد روی رای دادن‌مردم حساب نکنید بخصوص این دوره که بیشتر مردم فقیر شدن

  • برق رایگان
    0

    کل مملکت ۴۰ساله در اختیار فارغ التحصیلان حوزه های علمیه و یا دانش آموختگان نظامی(سپاهی)است.اگر از این دو قشر آبی گرم میشد الان وضعیت معیشت مردم اینچنین نبود.مردم هوشیارند و قطعا شرکت در انتخابات از انتخابات اسفند۹۸هم کمتر خواهد بود.بازی با احساسات مردم بسه دیگه.تا حرفی هم زده میشه ادعا میکنن اگر نان نداریم بخوریم بجاش امنیت داریم!! این امنیت هم برای نگهداری از جان خودشان و فرزندانشان هستش وگرنه مردم که خس و خاشاکن!!!!رای و نظر مردم هیچ اثری نداره و فقط حکومت خواهان حضور حداکثری برای کلاس گذاشتن در سطح بین المللی هست.اصولگرا و اصلاحطلب از یک قماشن و جز مکیدن خون ملت ایران کاری ندارند. روحانی و خاتمی و هاشمی و... هم حاصل دسترنج حوزوات علمیه هست و امرایی که بعنوان رییس مجلس و نماینده و استاندار و وزیر منصوب میشوند هم دسترنج سپاه!!! پس خودتون به آب و آتش نزنید چون حاصل تمام اینها فقط فلاکت و انزوای بین المللی بیشتر است. خبر فوری واقعیات گفتم بچاپ پس

    نظرات شما -
    • مجتبی
      0

      برادر کمتر به شبکه های ماهواره ای نگاه کن و بیشتر تو جامعه زندگی کن. اکثر مسئولین دوره های گذشته حقوقدان و تحصیلکرده و دلباخته غرب بودن. یادته روحانی گفت من سرهنگ نیستم حقوقدانم؟؟؟ حالا یه حقوقدان چه بلایی سر کشور آورده؟؟؟

    • محمد
      0

      اکثرا تحصیلکرده غرب بودن .. خاتمی . روحانی .بازرگان.بنی صدر . بقیش هم غربگرا بودن مثل موسوی و رفسنجانی . فقط احمدی نژاد جزو اینها نبود.

    • .
      0

      اقامحمد اقای خاتمی سروره..یه نگاه به عملکرد ۸ ساله اش بنداز ببینی چه امارهای خوبی داره

  • فداهیان رهبر
    0

    فقط احمدی نجات

  • عل
    0

    مگه الان کشور دست کیه؟فقط میشه گفت اگر رای ماچیزی رو عوض میکرد حتی رای دادن ما هم جرم محسوب میشد

  • علی
    0

    ملت نجیب و بینظیر ایران سلام . به پیر به پیغمبر قسم تنها راه نجات مملکت ، بیداری و یکپارچگی و یک صدایی ملت و اتفاق نظر و‌انتخاب آدمی باید باشد که وقتی آمد : ۱- خود و وزیرانش متفق القول و هم قسم شوند که کل عمر خودشان را عاشقانه در خدمت اعتلا و پیشرفت کشور باشند و خود را فدای رونق زندگی ملت عزیز ایران کنند . ۲- از دولت الگویی عملی در راستی و درستی و پاکی و پرکاری و لیاقت و ایثارگری و تلاش شبانه روزی بسازند که تمام دنیا به آنان آفرین و محبا گویند. ۳- تصمیم بگیرند که در یک دوره هشت ساله ایران را گلستان و اوضاع را بسامان کنند. ۴- از تمام ظرفیت نخبگانی کشور مشورت بگیرند و همه کارشناسان صاحب نظر را به همکاری دعوت کنند. ۵- موجی از تحرک و نشاط و سرزندگی و امیدبه اصلاحِ نابسامانیها در جامعه راه اندازی کنند تا ملت غیور و عزیز ایران ، دولت را پشتیبانی نمایند و سیل حمایت ملت و کار شبانه روزی دولت مشکلات را از بیخ و بن برکند و ببرد. ۶- دولت با عمل شایسته و کار جهادی و عاقلانه مجلس و قضائیه را هم عاشق ایثار و کار تمام وقت نماید. ۷- خدمت به کشور و این ملت یکی یدونه دنیا را موهبتی الهی دانسته و مغتنم بشمارند و اجر و ثواب آن را بالاتر از خون شهیدان بدانند ، چون خون شهید وقتی ثمر خواهد داد که ملت گُل ایران از رنج و گرفتاری زندگی سخت جاری رها شوند و فرصت پرداختن به امور فرهنگی و اخروی و مذهبی داشته باشند. ۸- هرکسی که تضمین میکند خود و وزرایش وقف مردم باشند و عُرضه چنین کاری دارد بیاید در غیر اینصورت آبروی خود را برده و خود و ملت را گرفتارتر میکند پس نیاید مطلقاً.

  • ایران
    0

    اگر بیاد و اینایی ک نوشتین درست باشه من بهش رای میدم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اشتباهی منفی زدم

  • مسعود
    0

    بهترین راه کنترل رییس جمهور، نداشتن رییس جمهور و داشتن نخست وزیر است تا هر موقع کار نکرد وکارایی نداشت عرض یکماه برکنار بشه نه اینکه ملت مجبور باشه تاوان انتخاب اشتباه عده ای رو به مدت ۸ سال پرداخت کنه.جمهوریت یه نهاد غربی است.تا موقعی که دموکراسی غری تو کشور ما حاکم باشه نه رهبری آرامش داره از دست رییس جمهور نه ملت.ما نماینده انتخاب کنیم بسه.هزینه برپایی انتخابات رییس جمهور بی عرضه رو چرا ملت بپردازه

  • ایمان
    0

    همینجوریش بودجه کشور بیشترش میره برا نیروهای مسلح،تازه هنو مقامی ندارن اینجور بی پروا رفتار میکنن چ برسه ی نظامی بیاد رو کار،اون موقع دیگ تازه شروع بدبختیا و اوارگیامونه ی نگاه ب محسن رضایی بکنید،اینو بقیه هم لنگه همون هنوز ک هنوزه یادم نرفته تو مناظره عکس معدن مس نشونش دادن ب هر چیزی تشبیهش کرد جز معدن ولی غرضی تو همون لحظه گف معدن مس تو فلان جاس.تازه این دیگ معروفترینو با سوادترینشونه بسه دیگ هر چقد پیرپاتال دارن ب کشور حکومت میکنن جوونگرایی کنید یکم

    نظرات شما -
    • محمدی
      0

      فک کنم عارف رو با رضایی و رضایی رو با غرضی اشتباه گرفتی.

    • مجتبی
      0

      تا تفکراتی مثل تفکر جنابعالی وجود داره فکر نکنم روی پیشرفت رو ببینیم

    • امیر
      0

      مجتبی این همه سال طبق تفکرات شماها پیش رفت،پیشرفت کردیم یا مردم اواره تر شدن؟بی دین تر شدن؟فقیرتر شدن؟چرا باید روزانه در سطح پایتخت چندین هزار دزدی انجام بشه طبق امار حکومتی؟چرا باید پایتخت ایران بشه پایتخت لواط گرایی خاورمیانه؟چرا مردم کرمانشاه و سرپل ذهاب هنوز بی خانمان هستند؟مگر نمیگید این اقا کلی کار اجرایی کردن؟پس چرا یه مجتمع ساده برای چادر نشینا نساختن؟چرا مردم بلوچ و خوزستان باید در چنین شرایط خفت باری باشن؟ و خیلی چرا های دیگه چون امثال شما با تفکراتتون مسولشید،تندی یاد گرفتید به نظرات مخالفتون انگ ضد انقلاب و غرب پرست و اصلاح طلب بزنید،هشتاد و پنج میلیون ایرانی هستیم همه کشورمونو عاشقانه دوست داریم و بخاطر این خاکه که صدامون در نمیاد و تحمل میکنیم این مشکلات چندین ساله رو که به هشت سال گذشته هم مربوط نمیشه چون همین مشکلات بالا رو میشد ده یا بیست سال قبل هم حل کرد تا مردم کشور ثروتمند ایران فقیر نباشن و جلوی تانکر اب با دبه نایستند

    • سعید
      0

      اقا این 3.5 درصد بودجه نظامی رو هم فکر گذاشتیم رو اون 96.5 درصد دیگه ! تفاوتی میکنه؟

    • جواب ایمان
      0

      اون عارف (همفکر شما ها)بود که تشخیص نداد که معدنه ...فیلمش هست بعد رضایی گفت معدنه مس تو فلان جا است . همیشه اصلاح طلب ها تاریخ رو وارونه بیان میکنن

  • حمید
    0

    هرکشوری باتوجه به قوانین خودش انتخابات برگزارمیکندمردم هم بنابه سلیقه خودشان رای میدهندنه به سایقه احزاب وگروههاهمینطورکه به دفعات مردم خودمون به کسانی رای دادندکه کسی فکرشم نمیکردپس رای خودمون روبه فردی که به نظرمون خوب است میدهیم امیدکه اینده ای درخشان درکشورعزیزمان داشته باشیم

  • امپراطور
    0

    رییس جمهور فقط و فقط دکتر محمود نه هیچ کس دیگه. دوستان عزیز اگه کمی به عملکرد ایشان تو هشت سال بنگرید حتما رای شما خواهد بود . کاری ندارم به اطرافیانش که کیا بودن و چه کارایی کردن. ایشان مرد میدان بود وهست باید درک کنید اگه بزارن همون شخص مد نظر ملت فهیم و درد کشیده ایران خواهد بود. به امید روز سرنوشت ساز.

    نظرات شما -
    • حسینی
      0

      عجیب است ازکسانی که اینقدر سطحی فکرمی کنند ومتوجه نیستند که تمام مشگلات فعلی ازبرنامه های غلط محمود بوده درهشت سال با نفت یکصد پنجاه دلاری ثروت مملکت را بباد داد ومردم را بخاک سیاه نشاند کسانی که سنگ اورا به سینه میزنند شاید ازاستخدامی های بی حساب وکتاب بهره جسته ومنافع دیگر چون تامین اجتماعی وغیره .......

  • مهدب
    0

    وای به حال شورای نگهبان اگه احمدی نژاد رو تایید نکنه ۹۰درصد مردم اونو میخوان امتحان کنید هر اون که قبول نداره

    نظرات شما -
    • .
      0

      استارت مشکلات کنونی از احمدی نژاد خورد و روحانی بهش نمک زد..هرچندخودشم فکرنمیکرد اینجکری شه

  • ....‌‌
    0

    خخخخخخ فقط همینو کم داشتیم

  • شهروند
    0

    ایشون آدم اقتصادی و متعهد و متخصصی هست. کاش یه بار هم که شده شبکه های ماهواره ای رو کنار بزاریم و به یک خادم رای بدیم.

  • مهری
    0

    این رابرای لقلقه زبانها می گم،چه زودسردار سلیمانی را فراموش کردید؟حتما مدتی است چیزی درمورد اوارگی ودربدری کودکان،وزنان و مردان ،خاورمیانه کم می شنوید؟؟!من وشماها وکل این مملکت به خاطرسری که روسرماهست ،وزنان مابه کنیزی،مردان مابه اسیری کودکان ماجلوی چشمان ماقطع قطع نشدن رامدیون سپاهیم خوب نیست این جوری حرف زدن.می دونم همه چیز گرونه ولی مقصرش سپاه نیست؟ کفرنعمت نکنید که خدانعمتش راخواهدگرفت!!؟؟درمورداحمدی نژاد زیاد بزرگش نکنید؟وخانه رویای خودتونودردستان او نسازیدمیادخرابکاری می کنه !!خودتونو توفولعنت می کنیدها؟؟!!! من مخالف احمدی نژاد نیستم فقط نمی خوام....... ازخدابخواهیدبه خاطرصبر وعشقی که به امام حسین دارید یکی اصله انتخاب بشه.

    نظرات شما -
    • پیمان
      0

      مشکل امثال شماها اینه که نمی فهمید تامین امنیت جز وظایف ذاتی حکومت هاست و صبح تا شب مردم را دارید می ترسونید و میگید نگاه افغانستان چجوره نگاه عراق نگاه به یمن کنید..ولی شهامت ندارید یک بار این مملکت با این همه منابع غنی را با چهارتا کشور درست مقایسه کنید و چرا ما نباید مثل یه آلمانی یا مثل یک کشورعربی زندگی کنیم...صدای امثال تو از جای گرم درمیاد وقتی جوانان تحصیل کرده ای مثل من با فوق لیسانس داره مسافرکشی می کنه برای یه لقمه نون و می دونه هرگز نه ازدواج می تونه بکنه و نه صاحب خونه بشه یه روزی تو این مملکت و باز باید به حرف های شما شکم سیرها گوش بدیم؟؟شماها تاریخ مصرفتون خیلی وقته سر اومده...روزی که مردم فهمیدن همه تون گرین کارت آمریکا را دارید و دوتابعیتی هستید و به مردم میگید بگید مرگ بر آمریکا...حناتون رنگی نداره...یک جوان ایرانی از شیراز از همین آب و خاک نه وطن فروشم و نه غارتگر وطن

    • عارف
      0

      آقای محترم اولا تا کی قرار از افراد بت درست کنیم اگر قرار باشد نیروی نظامی هر کشور متکی به یک یا چند نفر باشد باید فاتحه ان را خواند دوما مگر نیروی نظامی وظیفه اصلیش غیر از دفاع از مملکت است؟ اصلا چرا بین کارگر ونیروی نظامی باید تفاوت وجود داشته باشد کسی که استخدام نظامی می شود در درجه اول برای تامین زندگی خود وخانواده استخدام می شود ودر مقابل خدمت حقوق دریافت می کند واصلا حقی بر گردن کسی ندارد واصلاهیج تفاوتی با کارگر وکارمند ندارد چرا فکر می کنید که مدیون سپاه هستیم فرض کنید از فردا کارگران شهرداری کار نکنند یا پرستاران ویا رانندگان و نانوایان و... چه اتفاقی خواهد افتاد آیا مشکلی ایجاد نمی شوددرباره امام حسین ع اگر همین یک جمله معروف که فرمودند اگر دین وایمان ندارید لا اقل آزاد مرد باشید را عمل می کردیم امروز حال وروز مملکت این گونه نمی شد اگر در این سالها به جای این همه تعریف وتمجید که بیشتر چاپلوسی می باشد کمی هم از عملکردها اتقاد می کردیم شاید حال وروزمان بهتر از این بود .فَاعْتَبِرُوا يَا أُولِي الْأَبْصَارِ

    • یک پرستو
      0

      مهری خانم بابت هرچیزی باید شما نظر بدی ؟

  • بب
    0

    مملکت دست خودشونه دیگه از سایه بیان بیرون بهتره قوای سه گانه مترسکند

  • رام
    0

    بجای این همه حرف های بی فایده برید کارنانه جرایی ایشون رو بخونید تا با چشم باز حرف بزنید و بدونید بسیاری از پروژه های بزرگ اقتصادی پتروشیمی ها و پالایشگاه و سد ها راه ها و هزاران طرح های اجرایی دیگه بدست سازمان تحت نظر ایشون چقدر به داد دولت رسیدن نمونش همین ستاره خلیج فارس بندر عباس که بزرگترین تولید کننده بنزین خاورمیانه هست !

    نظرات شما -
    • یه ایرانی
      0

      کار سپاه(نظامی) مشخصه دفاع از کشور و مراقب مرزها و امنیت بودن نه پروزه های اقتصادی و پزشکی و....!!! هروقت اینو فهمیدید دموکراسی تو مملکت میاد!!!

    • مفرد
      0

      اینها اگرمی فهمیدن که وضعمون این نبود دوست عزیز

    • ....
      0

      اگه سپاه همین 4 تا پالایشگاه هم نساخته بود که فراورده های نفتی تولید کنه و صادر کنه الان باید علف میخوردی و با خر و قاطر مسافرت میکردی چون بنزین هم تحریمیم

  • ذوالقرنین
    0

    فرقی نمی کنه.اینهم یه بازی دیگه.منافع روسها و بازی سابق و تنش وفروش سلاح مردم دیگه خسته شدن.پشت پرده.امن وامان.

  • پابرهنه
    0

    ولا مردم موش آزمایشگاهی نیستن الان شرایط برای ناشناخته ها نیست تجربه خوب که ملت سراغ دارن فقط #احمدی نژاد از بیشتر مردم شنیدم گفتن بیاد میریم رای میدیم نیاد رای نمیدیم .

  • پیشگو
    0

    فقط ترامپ

    نظرات شما -
    • حامد
      0

      ای بی غیرت

  • رضا از زرند
    0

    در انتخابات ریاست جمهوری 65درصد رای دهندگان از شهرستان ها و روستاها هستند و قشر خاکستری که بسیار تاثیر گذاره این نوع غربالگری شما نسبت به رای افراد صحیح نیس و به هیچ وجه از نظر علمی تایید نمیشود اگر از چهره های جنجالی در انتخابات نباشد ارا بسیار پایین خواهد بود ...

  • یکی از مردم
    0

    سپاه همی الان هم ریاست جمهوری دستشه دیگه!!! میخوان کاملا مملکت رو حکومت نظامی کنن!!! کم مردم رو تو تنگا گذاشتن میخوان یکی رو هم بیارن که کلا مردم دیگه نفس نکشن!!! رای بی رای

    نظرات شما -
    • alireza
      0

      سپاه مردم رو تو تنگناه گذاشته؟!!! شما واقعاً تو ایران زندگی میکنید یا خارج از ایران و پای ایران اینتر نشنال؟!!؛ به خدا خیلی بی انصافید تاریخ قضاوت میکنه این روزهارو و این تفکری که به ناحق نیروی نظامی کشورمون رو به دست خود ایرانی تحقیر میکنه!!!

    • سعید
      0

      اگر سپاه نبود ناموست چند تیکه میشد.

  • رونالدو
    0

    کسانیکه در لیست تروریستها هستند نمیتونند رئس جمهور شوند.چون نمیتوانند به خارج از ایران بروند

    نظرات شما -
    • alireza
      0

      یه روزی امریکایی ها با بی رحمی به ویتنام حمله کردن و تا اونجایی که ممکن بود و توان داشتن به ویتنامی ها تجاوز کردن و غارت کردن و کشتار. امروز بعد از سالها هنوز هم امریکایی ها اون سربازهای جانی و متجاوزشون رو قهرمان ملی مینامن و بهشون افتخار میکنن. اما ۱۰ هزار کیلومتر اونور تر تو کشور ما که از نظر تفکر تحت استعمار قرار گرفتیم، هم نسلِ منه جوون با بی رحمی و بی انصافی به قهرمان واقعی این اب و خاک میگه نیروی تروریست!!!

    • رونالدو
      0

      علیرضا جون. من نگفتم که. عرض کردم اینا در لیست تروریست های جهانی هستنداطلاع رسانی کردم فقط.لیست رو که من ندادم.در لیست وجود دارند. پس اگر از کشور خارج بشوند کشته میشوند.بنابراین نمیتوانند به عنوان رئیس جمهور انتخاب شوند.چون رئیس جمهور باید به کشور های دیگر سفر کنند. و اگر ایشان سفر کنند در انجا کشته می شوند.

    • پونه
      0

      بیشعور صهیونیست تروریست شمایید شما از اونایی هستید که اگه اینا نبودن جلوی دشمن وایسن زنتونو دودستی تقدیم دشمن میکردین

  • افشین
    0

    به نظرم گزینه ی خوبیه. از این جهت که مردم بفهمن اشکال از افراد نیست بلکه از کل سیستمه

    نظرات شما -
    • alireza
      0

      انتقاد شما وارده اما منصفانه نیست

  • مهری
    0

    متاسفم برای آنهایی که حافظان جان مردم راتروریسم می نامند!!! دلتان چکمه پوشهای آمریکای می خواهد؟؟!!!! شماکه این مملکت برایتان مهم نیست چرانمیرین همان کشورهای عالی ولاکچری ؟؟بابا مارابااین مشکلات تنهابزارین ممنون می شیم !! محز اطلاع میگم ،ترامپ،جورج بوش نظامی بودن.من کمی به بعضی از شماهاشک داشتم اما الان یقین کردم که حدثم درست است شما ،حسن،حسین،سارا،لیلا،اکبر،اصغر،نیستید ،این نامها مستعار است؟شما همان (سالومه،مسیح اسراییلی نژادو......)هستین!!!!! وگرنه این جوری پا روی خون شهدا نمی گذاشتین.

    نظرات شما -
    • علی
      0

      توهین نکن!نکنه ازاونایی هستی که خوب بهت میرسن!؟

    • آرش شجاعی
      0

      مهری جان. دلار و یورو که امریکا و اسراییل نبرده به 24 هزار تومن. شما بکنش هزار تومن.من اگه فردا توی این مملکت موندم منو بکش

    • داروغه
      0

      راستشو بگو خونه مفتی نشستی یا از سهمیه برای دانشگاه استفاده کردی ؟؟؟؟ شاید هم با پارتی یه جای دولتی استخدام شدی ؟؟

    • سایا
      0

      هیچ کدوم از اینهای ک گفتید ایشون نیستند ایشون فقط یه ساندیس خور هستند:)

    • پیمان قاضی
      0

      تو که هنوز نمیدونی محضو با ض مینویسن نه با ز لازم نیست نسخه بپیچی واسه ما

    • مهری اصلی
      0

      من با دکتر مهری موافقم به فحوای کلامشون توجه کنید و اینکه میگه مهز اتلاع غتعن ادم خوبیحه درود بر مهرررررررررررررررریییییییییییییییییییییییییییی

    • بی بی
      0

      این بیسواد در مورد همه چیز هم نظر میده

    • رضا
      0

      اقای با سواد حدث نه حدس . برو مطالعه کن تا سوادت بالا بره

  • یه آبادانی
    0

    اینودیگه ازکدوم دکان عطاری پیداکردید؟

  • حسین
    0

    مرد عمل محمود احمدی نژاد اتهام های ضد ولایت فقیه که بهش میزنن کسایی میزنن که نشستن جلو باد کولر و دارن نون نظامو میخورن

  • alireza
    0

    با احترام به عقاید مختلف، شخصاً بدور از هر ادعایی ، فکر میکنم حضور یک فرد مقتدر نظامی در رأس قوه ی اجرایی کشور اتفاقی فوق العاده و راه گشا هستش. و بسیار امیدوارم این اتفاق با خواست و همدلی رای دهنده ها به وقوع بپیونده.

    نظرات شما -
    • مهری
      0

      خخخ.نظامی ها چندبار شرکت کردن ولی ارا باطله از انها بیشتر بود

    • سامان
      0

      با عرض احترام اگر به منفی هایی که خودم هم نفر بیست و چهارم بودم ، نگاه کنید جواب تون رو میگیرید

  • کاربر ناشناس
    0

    به خدا قسم شما قدر حسن روحانی نفهمیدید انشاالله یکی بیاد فقط ظلم کند تا قدربدانید

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      یعنی ادم می مونه به تو چی بگه !!!!!

    • حامد
      0

      خوشم میاد از رو هم نمی رید! وقاحت هم حدی داره!

    • م
      0

      حسین فری مهدی جهی فاضل لاری وووو خدمت حسن جونت به ایرانه علی برکت الله

    • محمد
      0

      یعنی چقدر تو دیگه.... روحانی عالمانه وبا تدبیر کشور را ازبین برد اگه همه نظام میخاستن کشور را داغون کنند به این خوشکلی در نمیومد

  • فرزاد موسوی
    0

    برایش آرزوی موفقیت میکنم

  • هادی
    0

    مردم ازتند روها وافراطی ها وکسانی که کشور را به سوی جنگ وتنش سیاسی با کشور روبرو کند خسته شده اند وقطعا اینا رای نخواهند اورد مردم دنبال چهره معتدل که هم کشور را داشته واداره کند وهم تعامل با جامعه جهانی داشته باشد شما ببیند که این تحریمها چه بلایی سر اقتصاد کشور وزندگی مردم اورده که به قول اقای نوبخت حتی یک قطره نفت هم نمی توانیم بفروشیم واقتصاد این کشور که به نفت وابسته است پس باید برای اداره کشور چه کار کرد اقایان برای شکوفای اقتصاد ووضع اسفبار زندگی مردم عمل کنند نه شعار بدهند خدا می داند که این کشور بعد از چهل کی می خواهد درست شود

    نظرات شما -
    • سعید
      0

      این شرایط دقیقا نتیجه چهره معتدل است عزیزم.

    • بی نام
      0

      آلبانی نشین عزیز سرت رو از زیر برف بیرون کن چون دمت بیرون مونده افاضات شما دقیقا نشات گرفته از عملکردی متعادل دارد مردم هوشیار شدن سرنوشت لیبی ها و ... مردم رو آگاه کرده پس ببند فقط ببند

    • درجواب بی نام
      0

      باز شراب ساندیسی زدی؟

  • علی
    0

    رای بی رای ولی مطمئن باشید اگر کسی هم حماقت کند و رای بدهد به نظامی رای نمی دهد .

  • بینام
    0

    چقد خوشگله .

    نظرات شما -
    • مهندس عبدالله
      0

      یاد دکتر پاکدست احمدی نژادبخیر

  • ناشناس
    0

    مگر انتصابات باشد نه انتخابات که ایشان به پاستور برود

  • سیذ
    0

    اینم یه فریب هست مردم مراقب باشند فقط رئیس جمهور باید خارجی باشه ایرانی کارکن نیست

    نظرات شما -
    • مرگ بر آمریکا
      0

      مرگ بر آمریکا کثیف و انگلیس خبیث و رژیم صهیونیستی غاصب و مرگ بر گاوهای شیرده به ایشان ( آل سود و آل نهیان و آل خلیفه و القاعده و ال داعش و ال منافقین ).

  • سارا
    0

    پول داره وواردمیشه

  • علی پاکیزه
    0

    توجه داشته باشید نظامی بودن در اسرائیل باعث تقرب و اعتماد است ولی برای مقامات ایران زشت و ناروا جلوه می دهند.

    نظرات شما -
    • مرگ بر آمریکا
      0

      مرگ بر آمریکای کثیف و انگلیس خبیث و رژیم صهیونیستی غاصب و مرگ بر گاوهای شیرده به ایشان ( آل سود و آل نهیان و آل خلیفه و ال قاعده و ال داعش و ال منافقین ).

  • نام
    0

    جالبه! مدال و لوح جشنواره های جهانی هم داره!

  • شمسی
    0

    فقط دکتر محمود احمدی نژاد مرد روزهای سخت مرد میدان مرد مردم فقیر برا سلامتیش صلوات

  • سعید
    0

    ضمن احترم به همه عزیزان تلاشگر ومجاهد سپاه وخداقوت به پاسداران انقلاب دکتر احمدی نژادخادم مظلوم ملت رییس جمهور بعدی خواهد بودوباعث سرفرازی اسلام انقلاب ورهبری خواهد شد.ان شاالله

  • بی نام
    0

    یه روزی امریکایی ها با بی رحمی به ویتنام حمله کردن و تا اونجایی که ممکن بود و توان داشتن به ویتنامی ها تجاوز کردن و غارت کردن و کشتار. امروز بعد از سالها هنوز هم امریکایی ها اون سربازهای جانی و متجاوزشون رو قهرمان ملی مینامن و بهشون افتخار میکنن. اما ۱۰ هزار کیلومتر اونور تر تو کشور ما که از نظر تفکر تحت استعمار قرار گرفتیم، هم نسلِ منه جوون با بی رحمی و بی انصافی به قهرمان واقعی این اب و خاک میگه نیروی تروریست!!!

  • پپسی
    0

    چقدر شبیه بازجو ها میمونه

  • هادی
    0

    این مملکت رفسنجانی احمدی نژاد روحانی وخاتمی نتوانستند شکوفا کنند این اوضاع سیاسی واقتصادی کشور ومردم تورم هزار درصدی درکشور حالا اقایان نظامیان تند رو می خواهند کشور در ست کنند با این حرفا ملت را سر کار نگذارید

  • محمودکریمی
    0

    هنوزپس از۴۰سال سپاه پاک ترین نهادست امیدست تاابدباقدرت وبهمین پاکی بماند

  • یک نفر
    0

    حکومت نظامی میشود ؟

  • .
    0

    احمدی نژاد رد صلاحیت میشه..اگرهم میومد و مردم نادان بهش رای میدادن دیگه کشور تاب قلدریاشو نداشت..بدتراز روحانی میشه..پس ازش دفاع نکنین که سرابه..الان کشور یه خاتمی میخواد تا با اشتی ملی تمام هیجانات اقتصاد را بخوابونه

    نظرات شما -
    • غفاری
      0

      آشتی ملی ؟؟؟ ملت با هیچ کس قهر نیست که بخواهد آشتی بکنه شما اگر قهر هستید بگردید آشتی کنید از جانب ملت چیزی را مطرح نکنید ..... ضمنا تکرار هم نکنید این اقای تکرار برای هفت پشت ملت کافیه .

    • ناشناس
      0

      امثال خاتمی و روحانی چکار کردن برای مردم ؟؟؟؟ جز این بوده که مملکت روخراب کردن!!!

  • علی قدیمی
    0

    یک کشور 80میلیونی با این اقتصاد باتورم50درصدی کسی باید رئیس جمهور بشه ک در تمام امور تخصص داشته باشه یک نظامی ب غیر مسائل نظامی تخصصی نداردهنوز خرابی های دوران احمدی نزاد و روحانی خیلی مانده سالها باید تلاش کرد تا این خرابی را جبران کردوظیفه رئیس جمهوری را با وظیفه یک مدیر نهاد خیلی فرق میکند حالا هر صبح بلند میخواهد کاندید بشه کا ر بزرگ بدستان مردان بزرگ ساخته میشود

  • ن
    0

    چرا می ترسید خوب چند ساله اقتصاد دست لیبرالهاست بذارید یه انقلابی بیاد ببینیم چه کار می کنه؟چرا از قبل قضاوت می کنین .اگر واقعا پیشرفتهایی رو که در زمینه نظامی داشتیم در اقتصاد وارد کنن چی می گید(البته اگر نفوذی ها بذارن)

  • محمد
    0

    مال این حرفا نیست

  • مرتضی
    0

    اگه می دونستین ایشون کی هستند. اکثرا پروژه های عمرانی کشور توسط قرارگاه خاتم الانبیا انجام میشه. وقتی گیلان سیل اومد. دولت و سپاه عاجز بودند. ایشون با 120 ماشین مخصوص اومدند و 45 روزه سیل رو فرونشاندند. ایشان جوانی انقلابی و مدیری قدرتمند در کارهای اجرایی هستند. افسوس که با تبلیغات بیگانگان ، مردم به ایشان نمی اندیشند.

  • وقت باز کردن چشم هایمان رسیده
    0

    کمتر عکسی وجود دارد که سعید محمد در آن لباس نظامی پوشیده باشه من مطمعنم که اصلا تا حالا اسلحه ندیدند و ایشون یک مدیرخبره و دارای جایزه بین الملل و خود کشور نیز هستند نه یک نظامی تمام العیار که شما فکر میکنید ما یک مدیر میخوایم نه یک انسان بی مدیریت رای ما دکتر سعید محمد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها