صحبت‌های داورزنی درباره سرمربی تیم ملی والیبال

رئیس فدراسیون والیبال درمورد انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: در جلسه روز چهارشنبه محدوده را روی ۳،۴ نفر می‌گذاریم تا امکان تصمیم‌گیری نهایی را داشته باشیم.

صحبت‌های داورزنی درباره سرمربی تیم ملی والیبال

داورزنی در گفت‌وگو با برنامه گل طلایی رادیوجوان درباره وضعیت سرمربی تیم ملی والیبال اظهار داشت: در روزهای اخیر برای مشخص کردن وضعیت تیم ملی جلسات متعددی داشتیم و بر اساس برنامه ها، اهداف و ارمان های فدراسیون والیبال از سال ۲۰۱۶ این بوده است که در المپیک جزو ۴ تیم اول شویم و این آرمان باتوجه به وضعیت کرونا باید مجدداً در هیئت رئیسه مورد بررسی قرار می‌گرفت و نهایتا تصمیم گرفته شد که همان ارمان را دنبال کرده و تلاش کنیم تا به آن دست یابیم همچنین ضروری بود که وضعیت تیم، بازیکنان و رقبا در کمیته تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: در روز شنبه جلسه تخصصی بررسی این مسایل را در حضور تعدادی از پیشکسوتان، مربیان، بازیکنان و افرادی که در این عرصه صاحب نظر بودند، دعوت شدند.

داور زنی درباره عدم حضور مربیان لیگ برتری بیان کرد: به دلیل اینکه موضوعات مطرح شده در خصوص سرمربی‌گری تیم ملی بوده است و برخی از انان نیز شایستگی سرمربی گری تیم ملی را دارند نمی‌خواستیم سوتفاهمی ایجاد شود.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: جمع بندی عمومی این بود که برای تحقق آن ارمان باید از مربی تراز اول دنیا استفاده کنیم. ما در باید ابتدا بدانیم چه چیزی می‌خواهیم و همگی باید در راستای دستیابی آن تلاش کنیم و ابزار های مختلف این امر از جمله سرمربی، کادر فنی، منابع مالی را فراهم اوریم. همه کارشناسان ما به این جمع بندی رسیدند که فدراسیون باید مربی تراز اول دنیا را انتخاب کند. بعضی از دوستان اظهار نظر می‌کردند که اگر قرار است رتبه ۷و ۸ را به دست اوریم ضرورتی به مربی تراز اول نداریم و می‌توانیم از مربیان داخلی استفاده کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه در جلسه اخیر همگی به اتفاق نظر رسیده اند تصریح کرد: در چهارسال قبل هم اسامی برخی مربیان اعلام شد که تجربه‌های متعددی داشتند. مطرح کردن اسامی در فضای رسانه ای التهاب ایجاد می‌کند. الکنو نیز جزو گزینه های ماست و در جلسه روز ۴شنبه محدوده را روی ۳،۴ نفر می‌گذاریم تا امکان تصمیم گیری نهایی را داشته باشیم.

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها