پردرآمدترین دستگاه های ماینر برای استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

مهم‌ترین ابزار شما جهت استخراج بیت کوین، اتریوم، ریپل و تتر، دستگاه ماینر است. خرید ماینر مناسب موضوع داغی است که طرفداران زیادی دارد. چرا که پردرآمدترین دستگاه‌های ماینر می‌تواند بیشترین بازده را برای شما داشته باشد

پردرآمدترین دستگاه های ماینر برای استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

مهم‌ترین ابزار شما جهت استخراج بیت کوین، اتریوم، ریپل و تتر، دستگاه ماینر است. خرید ماینر مناسب هم موضوع داغی است که در میان افراد فعال در حوزه‌ی ماینینگ، طرفداران زیادی دارد. چرا که پردرآمدترین دستگاه‌های ماینر می‌تواند بیشترین بازده را برای شما داشته باشد.در ایران نیز پس از قانونی شدن این فرایند از طرف دولت و امکان دریافت مجوز جهت راه اندازی فارم ها، بهتر است برای شروع با دید باز تری شروع نمایید.

اگر برای اولین بار است که می‌خواهید به خرید دستگاه ماینر بپردازید، می‌بایست بایدها و نبایدهایی را بدانید. همراه ما باشید تا پردرآمدترین و پول‌سازترین دستگاه استخراج بیت کوین را به همراه مجموعه‌ای معتبر برای خرید و خدمات پس از فروش انواع دستگاه ماینر تحت عنوان تکین ماینر را به شما معرفی کنیم.

دستگاه ماینر چیست و چه ضرورتی برای خرید دستگاه ماینر وجود دارد؟

پیش از این‌که به خرید ماینر بپردازید، لازم است بدانید که دستگاه ماینر چیست. در حال حاضر، عملیات ماین با سیستم‌های ساده خانگی قابل انجام نیست. در واقع، cpu های معمولی توانایی ماین را ندارند. با توجه به این وضعیت، باید از سیستم‌های قوی‌تری استفاده کرد تا بتوان به استخراج بیت کوین پرداخت. به همین جهت، دستگاه‌های ماینر مختلفی به بازار عرضه شدند. نام دیگر دستگاه ماینر، دستگاه ای‌سیک (ASIC ) است. دستگاه ای‌سیک یا ماینر این قابلیت را دارد که الگوریتم‌های مختلفی را حل کند.

هم‌اکنون تعداد زیادی از افراد فعال در این حوزه، دارای دستگاه ماینر هستند. هر چه تعداد اتصالات دستگاه ماینر به شبکه بین کوین بیشتر باشد، امنیت این شبکه افزایش پیدا می‌کند. در صورت افزایش امنیت شبکه بیت کوین، فرآیند استخراج بیت کوین نیز سخت‌تر می‌شود. به گونه‌ای که استخراج بیت کوین بدون خرید دستگاه ماینر تا 99 درصد غیرقابل انجام است. به همین خاطر، جهت بازدهی بیشتر در ماین به مناسب‌ترین دستگاه ماینر نیاز دارید. بهترین برندهای موجود در بازار جهت خرید پردرآمدترین دستگاه ماینر عبارتند از:

1. بیت مین (Bitmain) - تولیدکننده دستگاه‌های انت‌ماینر (Antminer)
2. میکرو بی‌تی‌ (MicroBT) - تولیدکننده دستگاه‌های واتس‌ماینر (Whatsminer)

نکاتی جهت مشاوره خرید ماینر

جهت خرید ماینر باید به ویژگی‌های درج شده برای دستگاه ماینر مورد نظرتان توجه داشته باشید. نرخ هش یا قدرت دستگاه، تعداد ارزها و الگوریتم‌های قابل استخراج از عوامل مهم و تاثیرگذار در خرید ماینر هستند. جهت این‌که بتوانید پربازده‌ترین دستگاه ماینر را خریداری نمایید، لازم است یک اصل کلی را در نظر داشته باشید. دستگاه ماینری پربازده‌تر است که طول عمر زیادتر و بیشترین سرعت بازگشت سرمایه‌ را داشته باشد. سرعت بازگشت سرمایه هم توسط سه معیار مهم تعیین می‌شود. قدرت، مصرف برق و قیمت دستگاه از معیارهای تعیین‌کننده‌ی سرعت بازگشت سرمایه هستند.

پردرآمدترین دستگاه‌های ماینر برای استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

• whatsminer M30

در اواسط سال 2020، خرید ماینر M30 مقرون به صرفه‌ترین گزینه محسوب می‌شود. قدرت پردازش دستگاه ماینر M30 نسبت به S17+ بیشتر است. به صورتی که از این دستگاه ماینر به عنوان غول قدرت ماینینگ در جهان شناخته می‌شود. علاوه بر قدرت پردازش، توان مصرفی برق M30 هم نسبت به توان مصرفی S17+ بیشتر می‌باشد. توان مصرفی دستگاه ماینر M30، 3344 وات است.

• Antminer Z15 Bitmain

دستگاه ماینر Z15 در ژوئن سال 2020 وارد بازار شد. خرید ماینر Z15 از آن جهت به صرفه است که با حداکثر سرعت گیگابیت اترنت می‌تواند دیتا را انتقال بدهد. توان برقی مصرفی دستگاه ماینر Z15 در مقایسه با توان مصرفی دستگاه ماینر M30 کمتر است. توان برق مصرفی دستگاه ماینر Z15، 1510 وات می‌باشد.

• +Bitmain Antminer S17

خرید ماینر S17+ مناسب‌ترین گزینه‌ جهت خرید پردرآمدترین دستگاه ماینر است. چرا که قدرت آن ۷۳ تراهش بر ثانیه است. مصرف برق آن هم ۲,۹۲۰ وات می‌باشد. در میان دنیای ماینرها، لقب پردرآمدترین دستگاه ماینر در سال 2019، به S17+ تعلق می‌گیرد.
با خرید دستگاه ماینر S17+ می‌توانید آن را در سه حالت راه‌اندازی کنید. سه حالت کم مصرف، معمولی و توربو از انواع حالت‌های راه‌اندازی S17+ می‌باشد.

Bitmain Antminer S17 Pro

در صورتی که هزینه‌ی خرید ماینر S17+ برای شما گران تمام می‌شود، می‌توانید به دنبال دستگاه ماینر دیگری در بین دستگاه‌های بیت مین باشید. S17 Pro پیش از ورود S17+ به بازار، بهترین و سودآورترین دستگاه ماینر محسوب می‌شد. اما با ورود عمده دستگاه ماینر S17+ در سال 2019، از محبوبیت 100 درصدی S17 Pro کاسته شد. گفتنی است که هم‌اکنون نیز این دستگاه جهت استخراج بیت کوین در جهان خریداری می‌شود.

قدرت و مصرف برق دستگاه S17 Pro به ترتیب، ۵۳ تراهش بر ثانیه و ۲,۰۹۴ وات است. با تهیه‌ی S17 Pro می‌توانید آن را به سه صورت راه‌اندازی کنید. گفته می‌شود هر سه حالت راه‌اندازی، نسبت به هم متفاوت می‌باشند.

پربازده‌ترین دستگاه‌های ماینر را از کدام مجموعه خریداری کنم؟

تکین‌ ماینر مناسب‌ترین مرجع برای خرید ماینر پربازده می‌باشد. از ویژگی‌های درخشان تکین ‌ماینر، 3 سال خدمات پس از فروش دستگاه ماینر است. در صورتی که هر گونه مشکلی در فعالیت عادی دستگاه خریداری شده از سوی تکین ‌ماینر مشاهده شود، شما می‌توانید روی خدمات پس از فروش این برند، حساب ویژه‌ای باز کنید.

با ورود به سایت اینترنتی تکین ماینر می‌توانید انواع محصولات ماینر را با سه نوع دسته‌بندی الگوریتم، ارزها و برندها مشاهده کنید. انواع برندهایی که در تکین ماینر می‌توانید تهیه کنید، عبارتند از:

• Aladdin Miner
• Bitfily
• Cheetah Miner
• EBang
• Bitmain
• MicroBT
• Canaan
• Innosilicon

کافی است بر روی گزینه‌ی فروشگاه تکین ماینر کلیک کنید. سپس از طریق فیلترها، نوع دستگاه ماینر را انتخاب کنید. با تکین ماینر می‌توانید برای سایر ارزهای دیجیتال هم به خرید دستگاه ماینر بپردازید. سایر ارزهای دیجیتالی که می‌توانید برای آن‌ها دستگاه ماینر خریداری کنید، عبارتند از:

1. Acoin
2. Bitcoin
3. Bitcoin Cash
4. Bitcoin SV
5. Crown
6. Curecoin
7. Emark
8. Ethereum
9. Ethereum Classic
10. Handshake
11. Hush
12. Joulecoin
13. Peercoin
14. Terracoin
15. Unbreakable

لازم است بدانید که تکین ماینر یک فروشگاه چندمنظوره است. علاوه بر خرید ماینر می‌توانید از خدمات این مجموعه برای مشاوره خرید ماینر و تعمیر انواع‌ دستگاه‌های ماینینگ ارز دیجیتال ، دریافت مجوز جهت راه اندازی فارم از وزارت صنعت و معدن، راه اندازی صفر تا 100 یک فارم، مشاوره جهت انتخاب دستگاه های ماینر و کلیه ی خدمات مرتبط با ماینینگ، هم بهره ببرید. کادر مجرب و آموزش‌دیده تکین ماینر آماده به ارائه خدمات هش برد ماینر و مین برد ماینر هستند.

کادر حرفه‌ای این مجموعه دارای 12 سال سابقه‌ی کاری در این حوزه است. 2000 مشتری راضی در کارنامه‌ی تکین ماینر نشان از کیفیت بالای سرویس‌های خدمت‌رسانی آن‌ها می‌باشد. روند ارائه‌ی تعمیرات در این گروه به صورت زیر است:

1. شما دستگاه ماینر معیوب را به واحد بازرسی و عیب‌یابی تکین ماینر ارسال می‌کنید.
2. تیم فنی تکین ماینر به بررسی مشکلات دستگاه ماینر شما می‌پردازند.
3. پس از عیب‌یابی کامل دستگاه، هزینه‌ی تمام شده آن به شما اعلام می‌شود.
4. پس از تایید شما، روند تعمیر ماینر آغاز می‌شود و عیب‌ و ایراد ماینر به طور کامل برطرف خواهد شد.
5. در نهایت، دستگاه ماینر سالم به شما تحویل داده می‌شود.
6. در صورتی که خارج از شهر تهران باشید، از خدمات 24 ساعته‌ی ویژه تکین ماینر بهره‌مند خواهید شد.

در پایان از طریق گفتگوی آنلاین موجود در سایت https://takinminer.com/ میتوانید سوالات و مشکلات خود را مطرح نمایید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • صادق
    0

    خرید و فروش ارز دیجیتال طبق نظر تمامی مراجع بزرگوار حرام هست ، محض اطلاع

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها