ترس عجیب نیوشا ضیغمی از انتشار عکس فرزندش / ویدئو

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون به هجمه هایی که برای بازیگران وجود دارد، واکنش نشان داد.

ترس عجیب نیوشا ضیغمی از انتشار عکس فرزندش / ویدئو

نیوشا ضیغمی در گفت و گویی دوستانه در خصوص هجمه ای که نسبت به سلبریتی ها وجود دارد گفت: یک هجمه‌های به وجود آمده است که کوچکترین خطایی که ازیک سلبریتی به وجود می آید را روی آن پافشاری کنیم و بیشتر آن را جلوه میدهیم.

به عنوان مثال من یک پست در اینستاگرام خود می گذارم، و به یکباره می بینم که چقدر هجمه زیر آن وجود دارد و کامنت ها را می بندم. من خیلی از دخترم عکس در صفحه اینستاگرامم نگذاشته ام، به خاطر همین هجمه ها و قضاوت ها و حرف های عجیب و غریبی که وجود دارد. تحمل توهین به فرزندم را ندارم.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. نیوشا ضیغمی بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت.

او با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد. پس از فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی یکی از حامیان جدی صنایع دستی ایران به‌شمار می‌رود. او در گفت وگویی که با مدیر کل صادرات ایران داشت بر لزوم معرفی صنایع دستی کشور در بازارهای جهانی تأکید کرد.

منبع: رکنا

72

حجم ویدیو: 8.45M | مدت زمان ویدیو: 00:01:18 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • گل
    0

    مشتاق دیدن بچه تو نیستیم

    نظرات شما -
    • بانو
      0

      عکس بچه تو نذار. مگه ما عکس فرزندمون میذاریم که همه ببینن. نه

  • کمالی
    0

    سلبریتیهای عشق دیده شدن. تبعات نشر زندگی شخصیشان را پس میدهید. چطور ازدواج و به دنیا آوردن بچه و ماشین خدا تومنی ویلا لاکچری و پنت هاستان رو تو حلق و چشم مردم عادی جامعه میکنید فخر میفروشید و به رخ میکشید. خب طلاق بی کار بودن و شکست مالی یا خطاها و تلخی های زندگیتان هم همه میفهمند و در روزهای تلخی که نیاز به آرامش دارید هیچ خبری از آرامش نیست. در مورد قضاوت نیز خودتان زمین و زمان را نقد کرده و به چالش میکشید خب قضاوت هم میشوید. کسی که هنرمند است باید سربه زیر موقر و با شخصیت باشد ما باشخصیت بودن را مساوی تجمل گرایی غرور و تکبر و با کلاس بودن میدانیم ک هرگز اینطور نیست.

  • س ن ز
    0

    می دونی چرا خانم ضیغمی؟؟ به این خاطر که باملت نبوده وفقط از موج سواری ملت لدت برده اید.....یکی ازشماها رامبدجوان بود که چندین سال برنامه خندوانه اجرامی کرد....بعد دست زنش راگرفت که بره بچه اش کانادا یا امریکا به دنیا بیاد.........مابا دولبریتی یا سلبریتی که دیگران رابه ما ترجیح می ده اوکی نبوده وباهاش حال نمی کنیم

  • ایرانی
    0

    چرابیشتر زن های بازیگز مث ایشون احساس کمبوددارندودوست دارندکه همیشه خودشون رو مطرح کنند.!؟بازیگزی هم حرفه ای ست مث حرفه های دیگه.کسی نیست به اینهابگه چراشماخودتون رابرترازدیگرون فرض میکنید.!؟نکنه بچه این خانم هم ژن برتریه!؟

  • کاربر ناشناس
    0

    بی شرمی خیلی بد است عفت و شرم کار هر زن نیست اول نان حلال دوم خانواده خوب می خواهد پول سینما باید خرج شب نشینی شود .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها