در پی انتشار ویدئویی از تجمع زوار اربعین در مرز شلمچه علیرغم اعلام بسته بودن مرز:

توضیحات مهم معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان پیرامون تجمع زائرین در مرز شلمچه

با توضیحات مسئولان؛ زائرین اربعین حسینی متقاعد و هم اکنون در حال بازگشت به شهرستان مبدأ خود هستند.

توضیحات مهم معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان پیرامون تجمع زائرین در مرز شلمچه

در پی انتشار ویدئویی از تجمع زوار اربعین در مرز شلمچه علیرغم اعلام بسته بودن مرز؛معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبر فوری در خوزستان گفت: پیرو انتشارخبر تجمع امروز (28 شهریور 99) حدود 250 نفر از زائران اربعین حسینی بومی شهرستان آبادان و خرمشهر، قصد پیاده روی به سمت مرز شلمچه را داشتند که با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و ممانعت کشور عراق در پذیرش زوار ، با تدبیر صورت گرفته در محل ورودی و خروجی شهرستان ها عوامل انتظامی و مرزبانی مانع حرکت آنان به سوی مرز شلمچه شدند.

ولی الله حیاتی بیان داشت: متاسفانه تعدادی از زائرین اربعین حسینی با مقاومت بسیار بالا و با تندروی قصد رفتن به سمت مرز شلمچه را داشتند که بلافاصله با حضور بنده ( معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان) و همراهی فرماندهی انتظامی استان با توجیه و اقناع زائرین و توضیح تبعات بهداشتی و پیامدهای خطر آفرین ناشی از تجمعات با توجّه به اعلام ستاد ملی کرونا و از سویی عدم پذيرش زائرین از سوی کشور عراق، زائرین متقاعد و هم اکنون در حال بازگشت به شهرستان مبدأ خود می‌باشند.

بر اساس مشاهدات خبرنگار خبر فوری در خوزستان ؛ حضور میدانی مسئولین امنیتی و انتظامی استان از جمله معاون امنیتی و انتظامی استانداری، فرماندهی انتظامی استان و پرسنل محترم مرزبانی و ..‌‌.. در مدیریت موضوع موثر بوده است.

منبع: خبرفوری

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کاربر ناشناس
    0

    کرونا کرونا کرونا جان مردم راگرفتی زیارت امامان وخانه خداهم گرفتی چه بلایی بودکه نازل شدازبیرحمی جلادان ودزدی وقارت اخلالگران وشیطان صفتا

  • محمد
    0

    تا روحانی است از اربعین خبری نیست وسلام

  • ندا
    0

    حالا ی امسال رو نرین کزبلا چی میشه راههای دیگه هم هست ک دل امام حسین رو شادکنیم واالله

  • 7مهدی7
    0

    متاسف هستم فقط برای خودم و دیگر هیچ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها