کشف ۱۲ فقره سرقت و دستگیری ۶ سارق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: در راستای شناسایی و دستگیری سارقان با انجام کار اطلاعاتی دقیق و هماهنگی لازم با ‏دستگاه قضایی طی اجرای سه طرح ضربتی توسط مأموران کلانتری ۱۱ شهداء این توفیقات ‏حاصل شد.‏

کشف ۱۲ فقره سرقت و دستگیری ۶ سارق در ملایر

سرهنگ محمدباقر سلگی افزود: در همین ارتباط مأموران کلانتری با شناسایی مخفیگاه سارقان سیم برق و حضور در این محل، دو نفر سارق سیم برق را در حین سرقت سیم برق و سرقت یک دستگاه خودروی سواری پراید شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه این افراد دستگیر شده و از نامبردگان آلات و ادوات سرقت سیم برق را شامل قیچی، دستکش و آچار به همراه ۳۰ متر سیم هوایی مسروقه کشف شد، اظهار کرد: همچنین مأموران این یگان در اجرای مرحله دیگری از این مأموریت یک نفر سارق ساختمان های نیمه کاره را در حین سرقت و فرار از محل سرقت شناسایی و بلافاصله وی را دستگیر کردند.

سلگی خاطرنشان کرد: در ادامه اقدامات مقابله ای علیه سارقان، سه نفر از اعضای یک باند سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو توسط مأموران شناسایی شدند و با بازرسی غافلگیرانه از مخفیگاه هر سه نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: در بررسی ها و تحقیقات فنی و تخصصی صورت گرفته از دستگیرشدگان به ترتیب سارقین سیم برق به پنج فقره سرقت، سارق ساختمان های نیمه کاره به سه فقره و سارقان لوازم و قطعات داخل خودرو به تعداد چهار فقره سرقت اعتراف کردند و اموال مسروقه از مخفیگاه آنها کشف و با سیر مراحل قانونی تحویل مالباختگان شد.

سلگی با اشاره به اینکه هر شش نفر سارق با تشکیل پرونده تحویل مراجع قانونی شدند، تصریح کرد: مقابله با سارقان به عنوان یک اولویت ویژه در دستور کار حافظان نظم و امنیت قرار دارد و برخورد پلیس با سارقان قاطعانه است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها