امسال برای مراسم راهپیمایی اربعین حسینی در قزوین ویزایی صادر نخواهد شد

دبیر ستاد اربعین حسینی استان قزوین گفت: بنابر اعلام رسمی دولت عراق به مقامات مسوول جمهوری اسلامی ایران، امسال پذیرش زائران خارجی جهت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی امکان نداشته و ویزایی صادر نخواهد شد.

امسال برای مراسم راهپیمایی اربعین حسینی در قزوین ویزایی صادر نخواهد شد

ابوالفضل مرادی روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: برابر تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا امسال با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و پذیرش نشدن زائر در کشور عراق، مراسم راهپیمایی اربعین برگزار نخواهد شد.

وی گفت:با توجه به این موضوع، شهروندان گرامی به اخبار و شایعات ساختگی در فضای مجازی توجه نداشته باشند و اخبار صحیح را از رسانه‌های رسمی و مسوولان ستاد اربعین دنبال کنند.

این مسوول افزود: همچنین مسوولان هیات‌ها و موکب داران لازم است هیچگونه ارتباطی با عوامل و دوستان خود در داخل کشور عراق جهت عزیمت، اسکان و... نداشته باشند و اطلاعیه‌های ستاد را جهت برنامه‌های خود دنبال کنند.

وی گفت: با عنایت به ابلاغیه ستاد مرکزی اربعین حسینی، برگزاری راهپیمایی و پیاده روی تحت عنوان اربعین حسینی در داخل استان به جهت ضرورت و رعایت مقررات بهداشتی ممنوع است و باید شهروندان به این موضوع توجه لازم را داشته باشند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    قلبمان وعملمان حسینی باشدبه همدیگرخیانت نکنیم صادق باشیم دربرابرخون حسین وشهدا لبیک یاحسین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها