شمار قربانیان کرونا در کشور از ۲۵هزار تن گذشت


3 مهر 1399 - 14:07
5f6c76e4a25c3_2020-09-24_14-07
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۳۵۲۱ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۳ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۵۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۵۶۹ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۳۶ هزار و ۳۱۹ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۵ هزار و ۱۵ نفر رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۳۶۷ هزار و ۸۲۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

به گفته وی، ۳۹۵۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی افزود: تا کنون سه میلیون و ۸۵۴ هزار و ۸۲۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری در توضیح استانهای در وضعیت قرمز گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی درباره استانهای در شرایط هشدار نیز گفت: استانهای کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۳۵۲۱ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f6c76e4a25c3_2020-09-24_14-07
3 مهر 1399 - 14:07

دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۳ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۵۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۵۶۹ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۳۶ هزار و ۳۱۹ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۵ هزار و ۱۵ نفر رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۳۶۷ هزار و ۸۲۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

به گفته وی، ۳۹۵۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی افزود: تا کنون سه میلیون و ۸۵۴ هزار و ۸۲۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری در توضیح استانهای در وضعیت قرمز گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی درباره استانهای در شرایط هشدار نیز گفت: استانهای کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

منبع: ایسنا

70

نظرات 15
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ما هم که .....!!!! 0 0 پاسخ 1399/7/3 -21:37

دلار و قیمتها میره بالا آمار کرونا هم با اونها میره بالا!!!!!

کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1399/7/3 -20:27

خر از قبرس میارن کرونا را هم از چین میارن این که چطوری ازش استفاده کنند مهمه . از خر برای بارکشی و از کرونا برای نابودی انسانها پس چینیها دشمن انسانها هستند و نباید به چینیها اعتماد کنیم و کشورمان را به چینیها وا گذار کنیم .

کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1399/7/3 -19:38

جناب کرونا تازه رسیده و هنوز بالغ نشده و وای به روزی که کامل بشه و به کارش کامل ادامه بده دیگه کسی جون بدر نمیکنه .

پدرام 1399/7/3 -21:23

کاش دوماه همه جاروتعطیل میکردید وقتی کسی رعایت نمیکنه

درود خدا بر محمد و آل محمد (مهری ) 0 2 پاسخ 1399/7/3 -17:28

چنان رونقی در مرگتان ایجاد میکنم که از هر خانواده یک نفر هم فوت شد بگید خداروشکر تلفات کم داشتیم

ایرانی 0 4 پاسخ 1399/7/3 -15:40

استاندار تهران هفته پیش شیفت بندی کارمندان و لغو کرد الان همه سرکارند فشرده و در معرض بیماری اگه یکی از ما مریض شه مطمئنن همه ما و خانواده همون و درگیر میکنه

لیلا 1399/7/3 -17:29

شما من بعد آب هندوانه میل کن خسته نشی

علی 1399/7/3 -19:46

ما تو شهرستانیم، شهرمون هم از اسفند تا حالا تو وضعیت قرمز کرونا هستش ، ولی از اردیبهشت ماه به دیتور استانداری شیفت بندی و یک سوم دوسوم رو کلا کنسل کردن و همه کارمندها سرکارن ، ولی برای تهرانیها تازه کنسل شده ؟؟؟!! !!!!!!!!!!!

مجتبي 1399/7/3 -21:18

ما كه نهران بوديم و كارمند هستيم . ولي از شيفت بندي خبري نبود و بعد از عيد هم هر روز سر كار بوديم . تو تهران هم اجرا نميشده خيالتون راحت.. فقط حرفش و ميزدند.

محسن 2 2 پاسخ 1399/7/3 -15:20

دولت همه چیز رو به خود مردم سپرده و الزام قانونی و اقدام قهری برای رعایت دستورالعملها و زدن ماسک وجود ندارد. مگر میشود بدون نصب چراغ راهنمایی رانندگی از مردم بخواهیم نظم تردد چهار راه را خودشان رعایت کنند !!

کاربر ناشناس 4 1 پاسخ 1399/7/3 -14:47

گوش مردم پرشده وحساسیت فوتیها عادی شده مردم باید خودشان به فکر خودشان باشند علا برکت الله کاری از دستش بر نمیاد یا نمیخواد کاری کند این وسط کادر پزشکی فشار را تحمل میکنند