رفتار شناس و آسیب شناس اجتماعی و استاد دانشگاه شهید بهشتی:

گرانی علت عدم تمایل خانواده به فرزندآوری است/ صوت

رفتار شناس و آسیب شناس اجتماعی و استاد دانشگاه شهید بهشتی گفت: تورم، گرانی مسکن و کمبود آن و دشواری‌های سلیقه‌ای و رفتاری از دلایل رکود نرخ ازدواج و فرزندآوری هستند.

گرانی علت عدم تمایل خانواده به فرزندآوری است/ صوت

مجید ابهری در گفتگو با خبر فوری اظهار داشت:سخنرانی‌ها و همایش‌ها تاثیری بر جوان شدن جامعه ندارد.در کشورهای دیگر برای تشویق زوجین به فرزندآوری تا ۲ سالگی لوازم مورد نیاز برای نگهداری فرزند را به زوجین هدیه می‌کنند و تا سه فرزند می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
وی افزود: هرچه جامعه سالمندتر شود نیروی کار و مدیریت جوان رو به کمبود می‌رود. در۲۰سال آینده ما نیازمند نیروی کار جوامع دیگر خواهیم بود.

منبع: خبرفوری

66

حجم ویدیو: 3.71M | مدت زمان ویدیو: 00:02:55 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    اقای عزیز وقتی توکشور یارنه 45تومان ولی پوشاک بچه 90هزارتومان کی حاضربچه داربشه مگر جبیب اینها پر میشه که ی قدری به مردم برسن وقتی که اقازاده ها با پول مردم ایران دارن در کشورهای خارجه تفریح میکنند با ای گرانی حتی حاضر به ازداوج نیستن کمی به فکر مردم باشید همیش دزدی واختلاس همش دادگاه فلانی اخ چرا کسی جواب گو نیست یک سری هستن دارن کشور را به سمت فقر پیش میبرند وقتی که با پول سواد میخرند ودرس نخوانده میرند مسولیت قبول میکنند خوب بلد نیستن کشور داری اینها درسی نخواندن که بلد باشن که بگویند دو دوتا میشه چهار تا

  • کاربر ناشناس
    0

    دیگرامیدی نیست ازجوانان فقط پدربزرگهاومادربزرگهافکری کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها