فاطمه معتمدآریا بازیگر اصلی سریال نمایش خانگی «داستان جاوید»

برای اولین بار اخبار ساخت سریال «داستان جاوید» به کارگردانی بهمن فرمان آرا در آذرماه سال ۱۳۹۶ مطرح شد.

فاطمه معتمدآریا بازیگر اصلی سریال نمایش خانگی «داستان جاوید»

در خبرها عنوان شد که این سریال اقتباسی از رمان اسماعیل فصیح است که نگارش آن توسط بهمن فرمان آرا،‌ ماهان حیدری و مجیدی حیدری انجام شده و قرار بود فیلمبرداری آن ابتدای سال۹۷ به تهیه کنندگی مشترک فرمان آرا و ماهان حیدری در ۲۴ قسمت آغاز شود

طبق اخباری که در برنامه کافه آپارات به سردبیری و اجرای فریدون جیرانی مطرح شده است این سریال پس از سه سال مجدد در دست تولید قرار گرفته و فاطمه معتمد آریا نقش اصلی آن را عهده دار است.

اخیراً در خبرها عنوان شد که فاطمه معتمدآریا به دلیل تأخیر در آغاز تولید فیلم سینمایی «روزی روزگاری آبادان» و تعهدش به یک پروژه دیگر از حضور در این فیلم سینمایی انصراف می دهد که این موضوع آغاز تولید قریب الوقوع سریال«داستان جاوید»را تایید می کند.

در خلاصه داستانی که در سال۱۳۹۶ از این سریال منتشر شده آمده است:
روایتی است از زندگی جوانی زرتشتی به نام «جاوید» که در اواخر قاجار و اوایل پهلوی از یزد به تهران می‌آید تا نشانی بگیرد از پدرش که برای تجارت خشکبار به تهران آمده اما توسط مردی به ظاهر متشرع به نام «ملک آرا» کشته شده است! حضور «جاوید» در تهران موازیست با دسیسه هایی که «ملک آرا» علیه او می چیند و حتی او را اخته می‌کند تا او را تحقیر کند اما تغییر حکومت و روی کار آمدن پهلوی است که شرایط را تغییر میدهد.

منبع: سلام سینما

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها