اجرای طرح اقدام ملی مسکن استان تهران در شهر پردیس منتفی است

استاندار تهران با بیان اینکه به علت گسل های شرق استان اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر پردیس منتفی است، گفت: این طرح با الحاق ۴۴۰ هکتار به اراضی شهر پرند در این شهر عملیاتی می‌شود.

اجرای طرح اقدام ملی مسکن استان تهران در شهر پردیس منتفی است

انوشیروان محسنی بندپی ظهر یکشنبه در حاشیه برگزاری چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه الحاق ۴۷۰ هکتار از اراضی ملی به پارک علم و فناوری پردیس مورد تصویب قرار گرفته است اظهار داشت: این مصوبه به ایجاد شهر دانش محور و استقرار شرکت‌های دانش بنیان کمک خواهد کرد.

محسنی بندپی با بیان اینکه به علت گسل‌های شرق استان اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر پردیس منتفی است، گفت: این طرح با الحاق ۴۴۰ هکتار به اراضی شهر پرند در این شهر عملیاتی و حدود ۷۳ هزار مسکن در شهر پرند جانمایی خواهد شد.

وی عنوان داشت: گسل مشا و بارگذاری بیش از حد جمعیت در پردیس از عواملی است که سبب شده اجرای طرح اقدام مسکن ملی در این منطقه منتفی شود لذا تأمین زیرساخت‌ها و آب توسط وزارت راه و شهرسازی در شورای عالی مطرح خواهد شد تا نسب به دریافت مجوزهای لازم برای اجرایی شدن طرح در پرند اقدامات مقتضی صورت پذیرد.

استاندار تهران از تصویب ۴ طرح هادی روستایی و مشکلات گازرسانی به روستاهای بخش کن نیز خبر داد و افزود: موارد مربوط به اجرای طرح کاداستر و و رفع مشکلات شهرک صنعتی قرچک و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز نیز در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: رکنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها