اجیر شدن یک مرد برای آزمون زبان انگلیسی/ کسانیکه قصد مهاجرت داشتند از این مرد کمک می گرفتند

پسر جوان که با یک شرکت مهاجرت به خارج کشور قرار داد بسته بود به جای کسانیکه قصد مهاجرت داشتند امتحان زبان می داد.      

اجیر شدن یک مرد برای آزمون زبان انگلیسی/ کسانیکه قصد مهاجرت داشتند از این مرد کمک می گرفتند

در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی که متقاضی شرکت در آزمون زبان انگلیسی (IELTS) می باشد مدارک هویتی اش جعلی است، بررسی موضوع در اختیار ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

بدین ترتیب ماموران بلافاصله بعد از دریافت خبر و قبل از آغاز آزمون به نشانی اعلامی در حوالی میدان ولیعصر مراجعه و موفق شدند مدارک متهم را قبل از ورود به جلسه مورد بررسی قرار دهند.

امتحان زبان برای رفتن به خارج کشور
ماموران در بررسی ابتدایی پی بردند متهم عکس خود را به جای عکس متقاضی اصلی آزمون قرار داده و قصد دارد به جای متقاضی اصلی در آزمون زبان شرکت کند.

متهم در بازجویی های اولیه به بزه انتسابی اعتراف و اعلام کرد، با توجه به مهارت و آشنایی که با زبان انگلیسی داشته با یک شرکت که در زمینه مهاجرت فعالیت دارد آشنا شده است و در قبال دریافت مبالغی به جای افرادی که مهارت خوبی در زبان انگلیسی نداشتند شرکت می کرده است.

ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی در شاخه دیگری از تحقیقات خود مخفیگاه و هویت متهم اصلی را شناسایی و موفق شدند با هماهنگی های قضائی وی را در6 مهرماه در حوالی خیابان بهشتی دستگیر کنند.

در بازرسی از دفتر شرکت یک عدد پاسپورت جعلی، تعداد زیادی سربرگ و مهرهای دولتی، کشف شد و هر 2 متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند و تلاش برای دستگیری سایر مرتبطین این موضوع همچنان ادامه دارد

منبع: رکنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها