۱۱۷ نفر بر اثر کرونا در شهر سمنان جان باختند

فرماندار سمنان بابیان اینکه تاکنون ۱۱۷ نفر بر اثر کرونا در این شهر جان خود را از دست دادند، گفت: رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم افزایش یابد.

۱۱۷ نفر بر اثر کرونا در شهر سمنان جان باختند

سید عباس دانایی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سمنان ضمن اشاره به آخرین وضعیت شرایط در کشور و به‌ویژه مرکز استان با بیان اینکه تاکنون پنج هزار و ۳۵۲ نفر در بیمارستان و مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان سمنان برای ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ نمونه‌گیری شدند، ابراز داشت: از این تعداد پاسخ تست یک هزار و ۱۸۳ مثبت اعلام‌شده است.

وی ضمن بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۱۷ نفر تاکنون در مرکز استان به دلیل این بیماری ویروسی جان خود را از دست داده‌اند، افزود: با توجه به آمار این مهم می‌طلبد تا مراقب‌های بیشتری در این شهر اعمال شود که این امر وظیفه یکایک ما خواهد بود.

فرماندار سمنان بابیان اینکه حفظ جان مردم ضروری است، ابراز داشت: دستگاه‌های متولی و فرهنگی در برگزاری مراسم پایانی ماه صفر به‌ویژه اربعین می‌بایست برنامه‌ها و تدارک لازم را اتخاذ کنند.

دانایی در خصوص اعتبارات سال ۹۹ سمنان نیز با اشاره به توزیع اعتبارات ادارات شهرستان، تصریح کرد: ابلاغ اعتبارات به ادارات مهرماه انجام‌شده لذا ادارات در مرحله مبادله موافقت‌نامه هستند که باید از سوی مدیران ورود جدی شود.

وی افزود: با پیگیری‌های مدیران دستگاه‌های مرتبط به‌ویژه استاندار طی چند ماهه گذشته آغاز احداث تالار مرکزی سمنان با دستور قاطع تأمین هزینه احداث از سوی رئیس جمهور، راه‌اندازی سومین پارک اقتصاد دیجیتال کشور در مرکز استان سمنان با امضا موافقت‌نامه سه جانبه استاندار سمنان-وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، آغاز احداث پروژه موزه بزرگ سمنان و تخصیص اعتبار ۱۲ میلیاردی از اعتبارات متوازن برای پروژه جاده سمنان-فیروزکوه به انجام رسیده است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها