کنترل ورودی‌های استان کرمان از روز دوشنبه/ ممنوعیت عزیمت کاروان‌ها به سمت کرمان

استاندار کرمان درباره حرکت احتمالی کاروان ها از استان ها و تجمع در مرقد شهید سلیمانی در اربعین افزود: باید از طریق رسانه ها و همچنین به استان های دیگر اعلام شود که عزیمت کاروان ها به سمت کرمان ممنوع است.

کنترل ورودی‌های استان کرمان از روز دوشنبه/ ممنوعیت عزیمت کاروان‌ها به سمت کرمان

محمدجواد فدائی ظهر امروز ۱۲ مهرماه در جلسه استانی ستاد میریت کرونا اظهار کرد: مرتبا تاکید بر استفاده از ماسک و فاصله گذاری را در زمینه مقابله با کرونا داریم اما فرهنگ آن هنوز جا نیفتاده است.

وی در ادامه درباره حرکت احتمالی کاروان ها از استان های دیگر و تجمع در مرقد شهید سلیمانی در اربعین و ایام پایانی ماه صفر افزود: باید از طریق رسانه ها و همچنین به استان های دیگر اعلام شود که عزیمت کاروان ها به سمت کرمان ممنوع است و مسئله دیگر این است که باید ورودی های استان کرمان کنترل و از ورود کاروان ها جلوگیری شود.

فدائی با بیان اینکه مثل اینکه نظارت ها ضعیف شده است، تصریح کرد: تجمع در محل مرقد شهید سلیمانی و گلزار شهداء باید کنترل شود.

استاندار کرمان بیان کرد: از روز دوشنبه ۱۴ مهرماه جاری ورودی های استان کرمان کنترل می شود و پلاک های غیربومی استان در صورت مدرکی دال بر ورود ضروری به استان نداشته باشند، اجازه ورود به آنها داده نخواهد شد.

دکتر"میدرضا رشیدی نژاد، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این جلسه گفت: مطالبه مردمی خیلی جدی در زمینه تعطیلی مدارس وجود دارد و باید به وزارت کشور و بهداشت پیشنهاد تعطیلی ارائه شود و در صورت تصویب، تعطیلی اعمال خواهد شد.

وی بر نظارت سختگیرانه طی دو سه روز آینده در مدارس استان کرمان تاکید کرد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    چجوری کنترل کردین که این همه خانواده رو داغدار کردین
    جمع کنین این بساط موکب ها رو در گلزار شهدا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها