خواب گردی زنی در اینترنت که به خریدهای عجیب ختم می‌شد

یک زن انگلیسی خواب گردی عجیب خود در اینترنت که به خرید‌های غیرضروری منجر می‌شد را به طرز عجیبی درمان کرد.

خواب گردی زنی در اینترنت که به خریدهای عجیب ختم می‌شد

زن انگلیسی به نوعی از خواب گردی دچار شده بوده که به گفته خودش گشت زنی در اینترنت و خریدن چیز‌هایی بوده است که احتیاجی به آن‌ها نداشته است.

«کیلی سنابس» زن ۳۸ ساله اهل انگلیس اعلام کرده که هنگام خواب و در وضعی که هشیار نبوده است به گشت زنی در اینترنت می‌پردازد و شیرینیجات، بیسکوئیت‌ها و حتی وسایلی را از اینترنت خرید کرده و هزینه‌های مالی را متحمل شده است که هیچ احتیاجی به آن‌ها نداشته است.

او می‌گوید: صبح‌ها ایمیل خرید‌های اینترنتی که هنگام خواب گردی انجام داده بودم در صندوق پست الکترونیکی خود دریافت می‌کردم، زیرا مشخصات کارت بانکی من در تلفن همراهم ثبت شده بود و نیازی به وارد کردن مشخصات کارت بانکی من در سایت‌های خرید اینترنتی نبود و این باعث شده بود به راحتی هنگامی که خواب بودم خرید کنم.

این زن انگلیسی می‌گوید که عارضه خواب گردی اینترنتی هفت سال پس از تولد اولین فرزندش آغاز شده است و از مشکلات تنفسی هنگام خواب رنج می‌برده است، اما پس از پرداخت ۳ هزار و ۸۸۰ دلار برای خرید‌های غیرآگاهانه و هنگام خواب گردی هایش راهی را کشف کرد که بتواند جلوی این کار ناخودآگاه را بگیرد.

او پیش از این نیز در کودکی خواب گردی داشته، اما تنها به باز کردن درب و پنجره و راه رفتن ختم می‌شده است، اما پس از تولد فرزند اولش وضع روحی او و این حالت بدتر شده است.

کیلی درباره نحوه درمان خواب گردی اینترنتی خود گفت: به وسیله یک ابزار و ماسکی که هنگام خوابیدن می‌کنم توانستم مشکل خود را درمان کنم. با مراجعه به دکتر‌های متعدد دریافتم که توقف تنفس منجر به کاهش اکسیژن برای فعالیت مغزم می‌شود و با استفاده از این دستگاه به مجرای تنفسی فشار وارد کرده تا حجم اکسیژن بیشتری وارد بدنم شود و خوشبختانه این روش موفقیت آمیز و اثر گذار بوده است و پس از سال‌ها می‌توانم راحت بخوابم.

او از خرید لباس بچه دخترانه درحالی که فرزندانش پسر هستند، مقادیر زیادی شکلات و بیسکوئیت و حتی بار‌ها ماکت‌های استادیوم‌های ورزشی را سفارش داده بوده است، اما آن‌ها را مرجوع کرده است.

خواب گردی عجیب یک زن در اینترنت

خواب گردی عجیب یک زن در اینترنت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها