۱۴۰ بسته لوازم التحریر توسط سپاه انزلی توزیع شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بندرانزلی از توزیع ۱۴۰ بسته لوازم التحریر در بین خانواده های کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

۱۴۰ بسته لوازم التحریر توسط سپاه انزلی توزیع شد

سرهنگ پاسدار مهدی صفاتی روز دوشنبه افزود : در سومین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی که از ۲۵ شهریورماه شروع شده تا کنون ۳۰۰ بسته لوازم التحریر توزیع شده که از این تعداد ۱۴۰ بسته امروز توسط پایگاه های مقاومت بسیج امام موسی کاظم(ع) و فاطمه الزهرا (س) مسجد بی بی حوریه انزلی در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

وی ارزش ریالی هر بسته را ۲۴۰ هزار تومان اعلام و اضافه کرد: این بسته ها شامل یک عدد کیف مدرسه، ۱۰ جلد دفتر، مداد و خودکار هر یک پنج عدد، جامدادی، لیوان، خط کش و یک بسته مداد رنگی (از محصولات ایرانی و اسلامی) می باشد.

وی یادآوری کرد: این بسته ها بطور مساوی بین دانش آموزان بی بضاعت متوسطه دور اول و دوم دخترانه و پسرانه تقسیم می شود.

در مراحل اول و دوم رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه در این شهرستان بسته های معیشتی و بهداشتی و غذای گرم بین خانواده های دچار مشکل و نیازمند شهرستان توزیع شد و در سومین مرحله از این رزمایش که از هفته دفاع مقدس آغاز و تا اربعین و ایام رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) ادامه دارد، بسته های لوازم التحریر در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • من
    0

    140 بسته!!! خخخخخخ

  • بی
    0

    از کجا پولش میادچرا ارتش نمیده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها