نرده حفاظ های آهنی ( حفاظ روی دیوار - درب آکاردئونی )

اگر وضعیت اشتغال شما به صورتی است که زمان زیادی را در بیرون از خانه می‌گذارنید و یا اگر زیاد اهل سفر رفتن هستید، قطعاً تأمین امنیت خانه یکی از دغدغه‌های مهم شماست.

نرده حفاظ های آهنی ( حفاظ روی دیوار - درب آکاردئونی )

از آن جا که دیوار حیاط و درب ورودی و پنجره‌ها راه نفوذ سارقین به خانه‌ها هستند، ایجاد مانعی برای دسترسی از این دو مسیر در افزایش امنیت تأثیر زیادی دارد. نصب حفاظ پنجره و درب آکاردئونی و حفاظ روی دیوار ازجمله راهکارهایی است که مانع ورود سارقین خواهد شد. تنها حدود ده دقیقه طول می کشد تا یک سارق وارد خانه شما شود بنابراین هرچه قفلهای منزل شما محکم تر و سیستم دزدگیر شما قابل اعتمادتر باشد، احتمال اینکه در فهرست قربانیان این سرقت ها قرار بگیرید کمتر خواهد شد. با توجه به اینکه حدود ۳۰ درصد از سارقین از درب جلوی منزل یا پنجره استفاده می کنند تا وارد خانه شوند، هر چه پنجره و درب شما ایمن تر باشد بهتر خواهد بود.

نرده حفاظ دیوار نیزه به دستانی بر روی دیوار به منظور ایجاد امنیت ساختمان و برای جلوگیری از ورود ناخواسته افراد ، سارقان و حیوانات و.... ساخته میشود . حفاظ شاخ گوزنی یا حفاظ لیلیوم عموماٌ برای نصب برروی دیوار در نظر گرفته میشود . در گذشته حفاظها بصورت نیزه ای یا سیم خاردار موجود بود که این حفاظ خار روی دیوار دارای نقاط ضعف بسیاری بودند ، ولی این روزها با نسل جدید حفاظ های دیوار مثل حفاظ شاخ گوزنی ،حفاظ لیلیوم ، حفاظ بوته ای خار ، حفاظ نیزار و حفاظ نخل مرداب مواجه هستیم که از نظر ظاهری ،امنیتی و استحکام بسیار کاربردی تر است و مورد تایید پلیس هم میباشد .

حفاظ شاخ گوزنی یکی از جدیدترین مصالح ساختمانی و عناصر معماری است که تا حد زیادی امنیت و حفاظت از دیوارها را افزایش می دهد. این نوع حفاظ مزایا و تنوع بیشتری نسبت به نرده های کلاسیک داشته و بسیاری از معایب مدل های کلاسیک را ندارد. حفاظ شاخ گوزنی به سفارش مشتری در دو مدل بوته خار و شاخ گوزنی تولید و به بازار عرضه شده و خوشبختانه دیگر همانند مدلهای قدیمی هزینه زیاد برای ساخت و نگهداری را ندارد.

حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار ساختمان و ویلا بهترین حفاظ دزدگیر روی دیوار از لحاظ امنیت است که نوعی حفاظ از جنس فلز مقاوم است که بر روی دیوار ساختمان نصب می شود. با نصب حفاظ روی دیوار (نرده دیوار) با هزینه بسیار کم امنیت ساختمان را توسط آهن سازه تضمین کنید. معمولا حفاظ شاخ گوزنی را با نام های دیگری مثل نرده شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای ، حفاظ دیوار، حفاظ ساختمان ، حفاظ آبشاری، حفاظ آهنی، حفاظ نیزار، حفاظ دیواری، حفاظ سرنیزه ای، حفاظ نیزه ای، حفاظ بوته خاری و محافظ شاخ گوزنی نیز می شناسند.

درب های آکاردئونی یا گارد آهنی آپارتمان مختلفی در بازار عرضه گردیده است که نامهای مختلفی نیز به خود اختصاص داده اند اما متداولترین مدل موسوم درب اکاردئونی سه گل یا سه لوزی معروف میباشد که حدود 90 درصد امنیت مورد نظر را برقرار مینماید و بهترین درب آکاردئونی فلزی طرح تمام گل یا 5 گل با چهار لایه تسمه اضافه پشت درب که دارای ضریب امنیت 99 درصد میباشد ، لذا جهت افزایش امنیت میتوان از قفل های مخفی که در بدنه چهارچوب درب اکاردئون طراحی میگردد ( در ویدیو پایین مشاهده نمایید ) و همینطور برای افزایش ضریب امنیت تعداد حلقه های جای قفل آویز بیشتر استفاده نمود . جهت مشاوره خرید درب آکاردئونی با آهن سازه تولید کننده برتر انواع درب متحرک آکاردئون فلزی تماس حاصل فرمایید .

درب آکاردئونی محافظ پشت در آپارتمان که به صورت خلاصه آن را درب آکاردئونی هم می نامند ، نوعی حفاظ آهنی امنیتی هستند معمولاً جلوی درب های ورودی نصب می‌شوند تا به امنیت آن‌ها کمک کنند. خیلی ها این درب ها را با نام درب ضد سرقت می شناسند. دلیل این نامگذاری هم احتمالاً همانطور که گفته شد ، الهام گرفته از ساز آکاردئون است و به ویژگی کشویی و کرکره‌ای بودن آن ها اشاره دارد. همین ویژگی تاشو بودن در واقع یکی از نقاط قوت این درب ها، یعنی اشغال فضایی بسیار کم هم است. این امر به خصوص در زمان بسته بودن این درب ها مشهود است که کاملا فشرده می شوند و فضایی چند برابر کمتر از اندازه‌ی واقعی خود در زمان باز خودن را اشغال می‌کنند. بنابراین، اگر مشکل محدودیت فضا دارید، و یا اینکه راه پله ی کوچکی دارید،‌ درب آکاردئون جلوی در خانه آهن سازه بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

یکی از مزیت های حفاظ آکاردئونی در آپارتمان نسبت به درب های ضد سرقت ضریب اطمینان بالای آنها میباشد. نقص درب های ضد سرقت در قسمت قفل آنها میباشد که عملا در برابر دزدان باعث شده است از ضد سرقت بودن تنها نام آن را یدک بکشد ! همچنین بزرگ ترین ایراد حفاظ درب آکاردئونی در قسمت لولای آن می باشد که اغلب سارقان از طریق دیلم انداختن در آن درب آکاردئونی را به صورت برعکس باز میکنند. اما آهن سازه برای این نقص بزرگ تدبیری اندیشیده که بجای لولا دو پارچه از لولای سه پارچه استفاده میشود که درهای تولیدی این شرکت از این نقص بزرگ مبرا میباشند. اگر از حفاظ پشت درب آپارتمان با ضریب اطمینان پایین استفاده کنید آنها با دیلم انداختن سعی بر باز کردن درب از طریق لولا می شوند اما اگر از درب های اکاردئونی با ضریب اطمینان بالا استفاده کنید مطمعن باشید که آنها حتی به فکر باز کردن درب خانه شما نمی افتند. چون این کار بسیار وقت گیر است، کافیست آسانسور حرکت کند آنها باید فرار کنند. این را بدانیدکه اگر دزد بسیار حرفه ای و کار بلد هم باشد در زمان انجام کار بیشترین استرس بر او وارد میشود. هیچ وقت با سارق در حال دزدی درگیر نشوید! فقط یک صدا کوچک از طرف شما کافیست تا او فرار کند، چون حجم زیاد استرس بر او باعث شده که برای فرار دست به هر کاری بزند!

حفاظ خود را امروز سفارش دهید. سفارش این محصول امنیتی آسان است! با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۸۰۰۶۰۳ تماس بگیرید و یک وقت ملاقات با یکی از کارشناسان امنیتی آموزش دیده آهن سازه رزرو کنید.

71

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها