نجات مرد بیمار روانی و مادرش از میان آتش در اهواز

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از نجات یک مرد دارای بیماری روحی و مادرش از میان شعله‌های حریق خبر داد.

نجات مرد بیمار روانی و مادرش از میان آتش در اهواز

ابراهیم قنبری اظهار کرد: ساعت ۸و۰۶دقیقه امروز (۱۵ مهرماه) در تماس تلفنی شهروندی، آتش‌سوزی منزل مسکونی ویلایی در خیابان ۱۸ متری هفتم منطقه کیان‌آباد به سامانه ۱۲۵ این سازمان، اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: یکی از ساکنان این منزل مسکونی، یک مرد ۳۰ ساله و دارای سابقه بیماری روحی و روانی بود که پس از آتش زدن اثاثیه منزل، درب ورودی ساختمان را روی خود و مادرش قفل کرده بود.

قنبری تصریح کرد: در پی گزارش این حادثه، سریعا اکیپ اطفای حریق و امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر شدند و با استفاده از ابزار تخصصی، درب ورودی ساختمان را باز و عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.

وی گفت: گروه نجات آتش‌نشانان نیز در عملیات جستجو در ساختمان مسکونی، مرد ۳۰ ساله را که به علت سابقه بیماری روانی در برابر خروج از میان دود و شعله‌های آتش در مقابل آتش‌نشانان مقاومت می‌کرد، به همراه مادرش از ساختمان خارج کردند و وی را به ماموران ۱۱۰ و امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: آتش‌نشانان پس از عملیات اطفای حریق و ایمن‌سازی محل حادثه در ساعت ۹:۲۲ به ایستگاه بازگشتند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها