تنها ۲۲ درصد مدارس ابتدایی عشایری کرمان از شبکه شاد استفاده می‌کنند

رئیس آموزش و پرورش عشایری استان کرمان تنها 22درصد مدارس ابتدایی عشایری این استان تحت پوشش شبکه شاد قرار دارند که این تعداد دانش آموز به همراه دیگر مقاطع تحصیلی به علت ضعف ساختاری هم نمی توانند استفاده مطلوبی داشته باشند.

تنها ۲۲ درصد مدارس ابتدایی عشایری کرمان از شبکه شاد استفاده می‌کنند

منوچهر امیرتیموری شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در مقطع متوسطه هم ۴۴ درصد تحت پوشش شبکه شاد هستند ، افزود: در مجموع پوشش شبکه شاد در مناطق عشایری در حد مطلوب نیست اما در مقطع ابتدایی مشکل چندانی از این بابت نداریم چرا که این مقطع به صورت حضوری در کلاس ها شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: مشکل شبکه شاد در عشایر بیشتر در مورد مقطع متوسطه است که با توجه به شبانه روزی بودن این مقطع پوشش حاصل شده بسیار ضعیف می باشد.

امیرتیموری گفت: در خصوص موانع ارتباطی نیز از طریق استانداری و مخابرات اقدام کرده ایم که امیدواریم با تامین تبلت و برطرف شدن موانع مخابراتی بتوانیم تمام دانش آموزان عشایر را تحت پوشش شبکه شاد قرار دهیم.

البته مشکل شبکه شاد منحصر به مناطق کوهستانی و سخت گذار عشایری نمی شود بلکه به گفته والدین دانش آموزان کرمانی شبکه شاد در این شهر گاهی دچار قطعی و گاهی نیز دچار اختلال می شود طوری که اغلب معلمان مدارس غیر دولتی صرفا از نرم افزارهای دیگر برای آموزش استفاده می کنند.

همچنین مدارس دولتی همه در کنار شبکه شاد یک کانال وات ساپی هم تعریف کرده اند که در کنار شبکه شاد زمانی که قطعی داره مطالب درسی را آنجا بارگذاری می کنند.

براساس این گزارش ، دانش آموزان استفاده کننده از شبکه شاد در شهر کرمان و دیگر مراکز شهرستانهای این استان هم می گویند صدای ضیط شده در شبکه شاد از کیفیت خوبی برخوردار نیست و اغلب حالت اکو می شود .

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها