۶۵۰ بسته معیشتی و لوازم‌التحریر توسط گروه‌های جهادی دانشجویی چهارمحال و بختیاری توزیع شد

مسئول سازمان بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری از توزیع ۶۵۰ بسته معیشتی و لوازم‌التحریر در میان نیازمندان و دانش‌آموزان مناطق محروم این استان توسط گروه‌های جهادی دانشجویی خبر داد.

۶۵۰ بسته معیشتی و لوازم‌التحریر توسط گروه‌های جهادی دانشجویی چهارمحال و بختیاری توزیع شد

مرتضی کریمی اظهار داشت: چندین گروه‌ جهادی بسیج دانشجویی در هفته اخیر اعزام به مناطق محروم اعزام شدند، در منطقه کوهرنگ دامپزشک برای عشایر فرستاده شد و 150 بسته لوازم التحریر توزیع شد که این‌ها به همت گروه جهادی از تبار آسمان دانشگاه آزاد بود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: گروهی دیگر در بازفت فعالیت داشتند و حدودا 150 لوازم التحریر در بین کودکان نیازمند توزیع کردند و گروه جهادی دیگر دیوار نوشته و نقاشی‌های ایرانی اسلامی را در سورشجان انجام دادند.

وی ادامه داد: در منطقه سردشت لردگان 100 بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد که در نار این توزیع مباحث آموزشی و فرهنگی هم داشتند و در منطقه ریگ لردگان تعداد 30 بسته کمک معیشتی توزیع شده است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان با اشاره به فعالیت گروه جهادی شهید چمران بروجن، اظهار کرد: این گروه حدود 100 بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان توزیع کردند.

وی گفت: گروه شهید ارجمند لردگان، دارای یک گروه عمرانی بودند که در منطقه سردشت لردگان، خانه یک پیرزن را ترمیم کردند و یک گروه دیگر از آن‌ها به توزیع 120 بسته کمک معیشتی پرداختند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان با اشاره به گروه جهادی منتظران موعود، بیان کرد: گروه جهادی منتظران موعود در زمینه دامپزشکی فعالیت داشتند، هزار و 200 راس دام کوچک و بزرگ معاینه شد که 10 دکتر دامپزشک هم دکتر طیور و هم دام بودند و به واکسینه و تزریق دارو می‌پرداختند که در مجموع حدود 12 میلیون تومان دارو و واکسن داشتند.

کریمی در پایان با اشاره به شرایط حال حاضر که متاثر از ویروس کرونا است، خاطرنشان کرد: تقریبا تعداد گروه‌ها 4 گروه ده نفره بودند که شرایط کرونا اجازه نمی‌داد گروه‌ها بیشتر از 10 نفر باشند.

۶۵۰ بسته معیشتی و لوازم‌التحریر توسط گروه‌های جهادی دانشجویی چهارمحال و بختیاری توزیع شد ۶۵۰ بسته معیشتی و لوازم‌التحریر توسط گروه‌های جهادی دانشجویی چهارمحال و بختیاری توزیع شد ۶۵۰ بسته معیشتی و لوازم‌التحریر توسط گروه‌های جهادی دانشجویی چهارمحال و بختیاری توزیع شد

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها