نگرانی اورژانس از پایان هفته یزدی‌ها

رییس سازمان اورژانس استان یزد از نگرانی اورژانس نسبت به پایان هفته جاری خبر داد و گفت: کادر اورژانس نگران هفته پرحادثه روبرو با توجه به تعطیلی مدارس و دورکاری ادارات است.

نگرانی اورژانس از پایان هفته یزدی‌ها

دکتر احمد دهقان نسبت به پایان هفته پیش‌روی استان یزد ابراز نگرانی کرد و گفت: با توجه به تعطیلات حضوری مدارس و دورکاری ادارات، امکان افزایش سفرهای درون استانی به ییلاقات وجود دارد و این مسئله به خصوص با توجه به هفته پر حادثه و پر تصادف گذشته، نگران‌کننده است.

رییس سازمان اورژانس استان از موقعیت یزد در مسیر مقاصد مختلف گردشگری به خصوص مشهد مقدس نیز یاد کرد و گفت: این مسئله نیز عامل تشدید نگرانی اورژانس نسبت به وجود حوادث ترافیکی شده به خصوص مسافرانی که از یزد و از دیگر استان‌ها به مشهد می‌روند.

وی با اعلام آمار تصادفات دو روز پایانی هفته، تصریح کرد: پنجشنبه و جمعه گذشته شاهد ۹۳ مورد تصادف در استان بودیم که ۶۸ نفر در این حوادث مصدوم شده و سه نفر نیز در صحنه حادثه، فوت کردند.

دهقان از مردم خواستار پرهیز حداکثری از سفرهای غیرضروری شد و گفت: علاوه بر کمک به جلوگیری از شیوع کرونا، شاهد کنترل ترافیک و کاهش حوادث ترافیکی استان نیز خواهیم بود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها