۱۵۰واحد تولیدی راکد مازندران امسال به چرخه تولید باز می‌گردد

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت که ۱۵۰ واحد تولیدی راکد استان تا پایان امسال به چرخه تولید باز می‌گردد.

۱۵۰واحد تولیدی راکد مازندران امسال به چرخه تولید باز می‌گردد

مهدی گلچوب روز یکشنبه در حاشیه اجرای طرح پاکسازی ساحل سیترای نوشهر افزود : براساس برنامه ریزی های صورت گرفته با بازگشت این واحدهای صنعتی، کشاورزی و معدنی ، بیش از یکهزار و ۶۰۰ نفر به سر کار بازخواهند گشت.

وی با اعلام این که امسال تاکنون ۶۰ واحد غیر فعال به چرخه تولید بازگشته است ، گفت که بقیه ۹۰ واحد هم در نقاط مختلف استان برای بازگشت به تولید هدف گذاری شده که با حمایت از این واحدها از سوی کارگروه و کمیته تسهیل و رونق تولید ، تمامی آنها به چرخه تولید بازخواهند گشت.

گلچوب با اظهار این که از طریق بازگشت ۶۰ واحد راکد به چرخه تولید ، بیش از ۷۰۰ فرصت اشتغال فعال شد ، گفت : با پی گیری ها و تعامل خانه صنعت و معدن ، شهرک های صنعتی، استانداری و بانک ها استان پرونده ورشکستگی و تملک واحدهای تولیدی از سوی بانک ها بررسی و راهکارهای لازم اندیشیده و اجرا شده است.

وی افزود : از ابتدای امسال بیش از ۲۰ واحد تولیدی که در تملک بانک ها بودند با جایگزین کردن سرمایه گذار جدید و یا پرداخت تسهیلات جدید از تملک بانک ها خارج شده اند.

گلچوب با اعلام این که در ابتدای امسال ۱۱۵ واحد تولیدی و اقتصادی در تملک بانک ها قرار داشت ، گفت : تلاش داریم با تعامل بانک ها تا پایان امسال تمامی آنها از تملک خارج شده و وارد مدار تولید شوند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها