کشف 300 کیلوگرم تریاک و حشیش/ 3 نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 300 کیلوگرم تریاک و حشیش در این استان خبر داد و گفت: در این رابطه سه نفر دستگیر شدند.

کشف 300 کیلوگرم تریاک و حشیش/ 3 نفر دستگیر شدند

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، سردار عباسعلی محمدیان اگفت: طی سه روز گذشته محموله‌ای مواد مخدر سنتی حاوی 300 کیلوگرم تریاک و حشیش توسط نیروهای پلیس کشف شد.

وی افزود: مواد کشف‌ شده از جاسازی پیچیده برخوردار بود که از شرق کشور به استان البرز وارد شده است، این کشفیات به مرحله توزیع و مصرف نرسیده بودند.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در پی این کشفیات یک نفر دستگیر شده است و دو همکار دیگر نیز مورد شناسایی قرار گرفته‌اند، پیگیری برای دستگیری سایر همکاران ادامه دارد.

محمدیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به متلاشی شدن شبکه جاعلان توسط نیروهای پلیس استان البرز، تصریح کرد: این افراد با جعل اسناد و مدار از طریق چند دفترخانه رسمی توسط عوامل خود قصد برداشت یک میلیارد تومان را داشتند.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: طی انهدام این شبکه، یک گروه 21 نفره دستگیر شدند، در این میان هشت نفر دارای سابقه کیفری مرتبط بوده‌اند که بی‌شک در خارج از استان هم فعالیت دارند.

فرمانده انتظامی استان البرز متذکر شد: پیشنهاد می‌شود افرادی که دارای مبلغ قابل‌ توجه در حساب خود هستند، به بانک مراجعه کنند و شرایط ویژه‌ای برای حساب خود در نظر بگیرند.

محمدیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شرایط ناامنی برای اراذل‌ و اوباش فراهم خواهیم کرد، متذکر شد: در هفته نیروی انتظامی قول دادیم یکی از برنامه‌ها برخورد شدید با اراذل‌ و اوباش که نیت ناامنی جامعه را دارند، داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه طی ماه‌های گذشته با وجود محدودیت‌های به وجود آمده برای اراذل‌واوباش شاهد کاهش شرارت و ناهنجاری در سطح استان بوده‌ایم، عنوان کرد: طی هفته گذشته اقدام به احضار اراذل‌واوباشی که دارای سابقه مرتبط بوده‌اند کرده‌ایم و افرادی که در ستاد فرماندهی حاضر نشدند به‌ حکم قضایی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان با اشاره به اینکه در این راستا 28 نفر از اراذل‌واوباش دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: افرادی که نیت ایجاد ناامنی در سطح جامعه را دارند دستگیر شدند و پرونده این افراد در مراجع قضایی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

منبع: فارس

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها