رییس مجلس شورای اسلامی وارد فرودگاه کنارک شد

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و جمعی از روسای کمیسیون‌های مجلس امروز دوشنبه وارد فرودگاه کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان شدند.

رییس مجلس شورای اسلامی وارد فرودگاه کنارک شد

محمدباقر قالیباف در بدو ورود به فرودگاه کنارک مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان ،نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی،فرمانداران کنارک و چابهار و جمعی از مسوولان قرار گرفت.

نماینده مردم شهرستانهای چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: رییس مجلس شورای اسلامی و هیات همراه در راستای بازدید زیرساخت‌ها، بررسی نیازها، رفع مشکلات، بررسی طرح‌ها و روند اجرایی پروژه‌ها به دعوت مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان به این استان سفر کرد.

معین الدین سعیدی بازدید از روند ساخت فرودگاه بین‌المللی چابهار، بازدید از مناطق حاشیه شهر و دیدار با مردم و مسوولان را از مهمترین برنامه‌های سفر یکروزه قالیباف به چابهار عنوان کرد.

وی افزود: همچنین بازدید از مناطق ساحلی و آشنایی با ظرفیت‌های شیلاتی، گردشگری و تجاری شهرستان‌های دشتیاری و چابهار از دیگر برنامه‌های این سفر است.

نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس مجلس شورای اسلامی و هیات همراه در ادامه سفر به سیستان و بلوچستان از شهرستان‌های ایرانشهر، سراوان، زاهدان و زابل بازدید می‌کند.

وی اظهارداشت:با توجه به اهمیت سواحل مکران دومین سفر استانی قالیباف از چابهار کنارک و دشتیاری آغاز و در شهرستان زابل خاتمه می‌یابد.

سعیدی ادامه داد: قالیباف و جمعی از روسای کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی در این سفر سه روزه به سیستان و بلوچستان مسائل و مشکلات این استان را مورد بررسی قرار می‌دهند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حواس پرت
    0

    به این میگن زرنگی باامکانات دولتی ازپروژهاوزیرساخت هایی که دولت دردست انجام داره بازدیدمیکنه وعکس وفیلم میگیرن بعدبه دولت حمله میکنه کنایه می زنه درکناراینهاکارتبلیغات رابدون هزینه وخارج اززمان مقررانجام میده ایول.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها