شاهکار وزارت آموزش و پرورش:

محکومیت معلم به 45 ضربه شلاق با شکایت وزیر آموزش‌وپرورش و معاونش/ اتهام: کشیدن کاریکاتور!

جرم این معلم

محکومیت معلم به 45 ضربه شلاق با شکایت وزیر آموزش‌وپرورش و معاونش/ اتهام: کشیدن کاریکاتور!

با شکایت وزیر آموزش و پرورش و معاون وزیر معلمی به خاطر کشیدن کاریکاتور انتقادی و انتشار در گروه تلگرامی به 45 ضربه شلاق محکوم شد.

بنا به تصویر رای صادره مجتمع قضایی کاکنان دولت، رضا نهضت یکی از معلمان آموزش و پرورش مدارس تهران با شکایت محسن حاجی میرزایی و ترکمن الله یار معاون وزیر در دادگاه کیفری تهران به 45 ضربه شلاق محکوم شد.

بنا به این گزارش جرم این معلم "توهین به مقامات" از طریق ترسیم کاریکاتور و انتشار آن در کانال تلگرامی بوده است.

گفتنی است از زمانی که این حکم اعلام شده، بسیاری از معلمان از سراسر کشور در ابراز همدردی با معلم محکوم، در شبکه های اجتماعی آمادگی خود را برای تحمل ضربات شلاق وی اعلام می کنند.

تصویر متن حکم صادره از شعبه 1059 دادگاه کیفری 2 مجتمع قضایی کارکنان دولت به شرح زیر است:

حکم معلم به خاطر کشیدن کاریکاتور

منبع: عصرایران

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • لیلی
    0

    اصلأ این معلم را اعدام کنید. به پیامبر ص توهین کردند سکوت کردند.صلوات مگرمقامات از پیامبروامامان والاترند؟ یامهدی ع ظهورکن بیداد وظلم جهان را گرفت.

  • محمد
    0

    وقتی یک وزیر و معاونینش اینقدر بی جنبه باشند که در برابر کاریکاتور احساس حقارت میکنند همین میشه

  • کاربر ناشناس
    0

    چرابااخلاسگران اینطوربرخوردنکردید

  • کاربر ناشناس
    0

    معلمی شعل پیامبریست توهین نکنید همه مردم طرفدارمعلم هستنند

  • سفیر
    0

    عرضه حل مشکلات معیشتی معلمان شریف رو که ندارن هیچ، دردسرم واسشون درست میکنن اوف به غیرتتون

  • محمد
    0

    روال کار اینطور بوده که این جور تخلفات را به هیات رسیدگی به تخلفات اداری ارجاع داده می شده که معمولا با توبیخ با درج در پرونده یا بدون درج در پرونده و گاهی تذکر کتبی و شفاهی تمام می شده حالا چرا این موضوع به دادگاه کشیده شده نمی دانم

  • مهدی
    0

    قبول وزیر و معاون و رئیس اینا رو هم به جزم بی کفایتی و ضربه زدن به اقتصاد کشور و زندگی و معیشت مردم محاکمه کنید. صبر کنید پرونده فساد شما هم باز میشه..

  • م
    0

    واقعا که! کجایی آقا جان عجل علی ظهورک

  • حسین عابدینی
    0

    اگر انسانهای باشرافتی هستید متن این حکم ودادنامه باید به رئیس دستگاه قضا وبه اطلاع تمامی دولتیهای نالایق رسانده شود عدالت وقسط باید درحق تمامی دولتی های نالایق بهمین شکل اجرا شودوبه اطلاع مردم رسانده شود. با تشکر از همه انسانهای شریف .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      همین الآن در شرکت مادر تخصصی برق حرارتی کشور افراد بازنشسته بر خلاف قانون بعد از بازنشستگی مجدداً بر می گردند و مدیر عامل میشوند و کسی هم ککش نمی گزد اگر کسی هم اعتراض کنه از طریق پلیس فتا آی پیش را پیدا و ترتیبش را می دهند ولی کسی نمی گه خوب این عمل خلاف قانون را پیگیری کردید. نشون به این نشون که معاون برق و انرژی مجلس داره به 42 مین سال خدمت میرسه مدیر عامل و معاونین برق حرارتی هم بازنشسته هستند و جالبتر اینکه مدیر عامل نیروگاه دماوند هم بعد از بانشستگی از برق حرارتی مدیر عامل دماوند شده. حالا این اعمال و احکام خلاف قانون شلاق نداره؟ هیس یواش سازمان بازرسی کل کشور خواب تشریف دارند!!!!

  • ن
    0

    اینقدتوهین میشه به اعمه کسی ککش هم نمیگزه حالابایک کاریکاتور کم مونده معلم بیچاره اعدام بشه

  • کاربر ناشناس
    0

    اگر به روحانی توهین می کرد اعدام می شد

  • هنرستانی
    0

    سلام سال گذشته یک‌گزارشی به‌اداره‌منطقه و شخص مدیر کل‌مبنی‌بر‌فروش‌اموال‌ودستگاه‌های‌هنرستان ارائه شد‌متاسفانه‌بعداز چند‌روز‌احضار یه‌دادگاه‌برایمان‌امد‌ونزدیک‌بود‌که‌ما‌راتبعید‌کنند‌به‌جایی‌دیگر‌ الان‌هم‌یک‌مدی‌جدید‌امده‌است‌واز‌تعطیلی مدرسه‌استفاده کرده‌ویکروز‌درمیان‌یک‌ماشین‌وسایل‌واموال‌مدرسه‌را‌بفروش‌میرساند‌ماهم‌مجبوریم‌سکوت‌کنیم فساد‌دراموزش و پرورش‌بیداد‌میکند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها