پزشک قمی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باخت/ تقدیم سومین شهید مدافع سلامت استان قم

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: یکی از کادرهای پشتیبان بیمارستان کامکار قم به دلیل ابتلا به کرونا آسمانی شد.

پزشک قمی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باخت/ تقدیم سومین شهید مدافع سلامت استان قم

مهدی حسینی روز دوشنبه ‌ افزود: اعظم نجفی فرد پس از چند روز بستری در بخش آی سی یو بیمارستان کامکار جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: وی سومین فرد مبتلا به کرونا از کادر بیمارستان‌های استان قم است که فوت کرد.

به گفته وی، از ابتدای شیوع کرونا در اسفندماه پارسال تاکنون، ۲ تَن از کارکنان بیمارستان‌های قم، حاج احمد سلیم‌آبادی دوست، مسئول نقلیه بیمارستان کامکار قم و طاهره اسماعیلی از کادرهای پشتیبان بیمارستان شهید بهشتی، در راه سلامت و دفاع از جان هم‌وطنان در مقابل ویروس کرونا آسمانی شده‌اند.

حسینی خاطرنشان کرد: حسین جوهری متخصص گوش، حلق و بینی نیز از پزشکان قم بود که به دلیل ابتلا به کرونا هنگام ویزیت بیماران در مطب جان خود را از دست داد.

رئیس سازمان نظام پزشکی قم نیز چندی پیش اعلام کرد: روزانه حداقل یک پزشک یا پرستار در قم به کرونا مبتلا می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم روز گذشته گفت: در حال حاضر ۷۷۹ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی قم بستری هستند که وضعیت ۱۵۷ تَن از آنها وخیم است.

محمدرضا قدیر با اشاره به پذیرش ۱۴۷ تَن با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم طی شبانه‌روز منتهی به بیستم مهرماه، افزود: ۱۱۳ تَن نیز در بخش‌ها و تحت نظر اورژانس بیمارستان بستری شدند.

وی ترخیص ۹۹ تَن از کل بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری بودند را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته چهار تَن از بیمارانی که نتیجه آزمایش کرونای آن‌ها مثبت بود نیز جان خود را از دست دادند.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ...
    0

    متاسفانه هیچ امتیازی به نیروهای طرحی مبتلا داده نمی شود و مرخصی اگر بگیرید بیشتر از سه روز به مدت طرح اضافه و حقوق پرداخت نمی شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها