تعطیلی بناهای تاریخی را تمدید نکنید

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: در حال تهیه نامه‌ای برای ستاد کرونای استان هستیم تا از آن‌ها بخواهیم تعطیلی بناهای تاریخی را بیش از این تمدید نکنند چرا که ازدحامی در این فضاها وجود ندارد.

تعطیلی بناهای تاریخی را تمدید نکنید

معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان با اعلام خبر تعطیلی اماکن گردشگری و بناهای تاریخی اصفهان تا پایان هفتۀ جاری گفت: در حال تهیه نامه‌ای برای ارسال به ستاد کرونای استان هستیم تا از آن‌ها بخواهیم تعطیلی بناهای تاریخی را بیش از این تمدید نکنند چرا که ازدحامی در این فضاها وجود ندارد.

حیدر صادقی اظهار کرد: تعطیلی بناهای تاریخی، اماکن گردشگری و موزه‌های استان تا ۱۸ مهرماه بود اما ستاد کرونای استان به تازگی مصوب کرده که این تعطیلی تا ۲۵ مهرماه ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: در برخی شهرستان‌ها مانند خور و بیابانک و آران و بیدگل نیز به‌صورت محلی مصوباتی برای ممنوعیت ورود به کویر و ... تا اطلاع ثانوی، ابلاغ‌شده است.

معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به آمار و این حقیقت که ازدحامی در بناهای تاریخی و اماکن گردشگری استان وجود ندارد، در حال تهیه نامه‌ای برای مکاتبه با ستاد کرونای استان اصفهان هستیم تا از آن‌ها درخواست کنیم این محدودیت‌ها و تعطیلی‌ها را بیش از این تمدید نکنند.

منبع: ایسنا

77

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها